English

معاون طرح و توسعه فولاد مبارکه در افتتاحیه نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ خبر داد؛

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه برای تحقق تاب‌آوری تولید

معاون طرح و توسعه فولاد مبارکه از اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه برای تحقق تاب‌آوری تولید خبر داد و گفت: رویکرد فولاد مبارکه در برنامه ۴ ساله‌ ترسیم‌شده، رویکردی توسعه‌ای است.

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه برای تحقق تاب‌آوری تولید

به گزارش خبرگزاری موج، احمد یوسف‌زاده، معاون طرح و توسعه شرکت فولاد مبارکه امروز در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهارکرد: رویکرد فولاد مبارکه در برنامه ۴ ساله‌ ترسیم‌شده، رویکردی توسعه‌ای است که پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی برای تأمین انرژی، ایجاد زیرساخت‌های پایداری تولید و تاب‌آوری تولید تعریف شده است.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه توسعه واحد انباشت و برداشت فولاد مبارکه

وی افزود: این پروژه‌ها در نواحی مختلف تولید ازجمله آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد و همچنین در زیرساخت‌های انرژی شرکت فولاد مبارکه نظیر نیروگاه، تصفیه‌خانه‌های پساب و RO تعریف شده است.

معاون طرح و توسعه فولاد مبارکه با اشاره به پروژه توسعه‌ای ناحیه آهن‌سازی این شرکت خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ناحیه آهن‌سازی، پروژه توسعه واحد انباشت و برداشت است که تاکنون به میزان ۴۰ درصد پیشرفت داشته و طبق برنامه در حال انجام است.

اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در فولاد مبارکه

وی اذعان داشت: در ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه نیز ۲ پروژه RH و LF در حال اجراست که در آینده‌ای نزدیک پروژه VD به آن‌ها اضافه خواهد شد؛ در ناحیه نورد گرم این شرکت نیز پروژه نوسازی کوره‌های پیش‌گرم در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت انجام شد و در ناحیه نورد سرد نیز پروژه نوسازی خط تولید ورق گالوانیزه در ۸۴ روز(کمتر از ۳ ماه) با موفقیت اجرا شد و با کیفیت خوبی در مدار تولید قرار گرفت.

یوسف‌زاده در پایان تصریح کرد: میزان پروژه‌های توسعه‌ای در فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ برابر شده و هم‌اکنون در ۳ وضعیت مختلف قرار دارد؛ این پروژه‌ها مثل اجرای خط تولید ورق رنگی یا در حال تهیه اسناد و انعقاد قرارداد هستند یا مانند پروژه آهن‌سازی و نیروگاه قسمتی از آن جاری بوده و در حال انجام است و یا به اتمام رسیده و پروژه‌های جدیدی در ادامه آن تعریف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه