English

در حاشیه سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۴۰۱؛

نشست کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با شرکت‌ها و نمایندگان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور در حاشیه سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نشست کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، ویژه‌برنامه نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با شرکت‌ها و نمایندگان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در حاشیه سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۴۰۱ برگزار خواهد شد.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه به‌عنوان رئیس کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر در این نشست حضور خواهد داشت؛ محمد ناظمی هرندی معاون تکنولوژی، عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی، محمد بهاروند، مدیر سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جامع، شهرام عباسی، مدیر تحقیق و توسعه و مظاهری مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه به‌عنوان اعضای این کمیته و یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در این نشست حضور دارند.

زیست‌بوم نوآوری و فناوری گروه مبارکه، متشکل از شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مراکز نوآوری دانشگاهی(Innoversity)، نوآوری شهری(Innotechcity) و مراکز نوآوری صنعتی(Innofactory) است که به‌عنوان بستر اصلی نوآوری باز، توسعه یافته و به‌کار گرفته خواهد شد.

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه(MSTID) برای رشد فناوری‌های مرتبط با صنعت فولاد کشور اقدام به سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و هسته‌های تحقیقاتی می‌نماید.

ماندگاری و مانایی شرکت‌ها در گرو فهم تحولات پیرامونی محیط مبادله است تا بتوانند به طور مستمر با خلق و کسب ارزش در رقابتی فزاینده با دیگر شرکت‌ها بقای خود را تضمین نمایند. ما به طور پیوسته با رصد فناوری‌ها و نوآوری‌های جهانی مرتبط با صنعت فولاد، می‌کوشیم جدیدترین یافته‌ها و موضوعات فناورانه این صنعت را دریابیم و برای کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار زیست‌بوم نوآوری فولاد مبارکه قرار دهیم.

اساس کار سرمایه‌گذاران خطرپذیر، سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهایی است که در لبه تکنولوژی فعالیت می‌کنند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها، برهم‌زنندگی بازار است. شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه بزرگترین سرمایه‌گذار خطرپذیر در زمینه طرح‌ها و فناوری‌های روز دنیا در حوزه صنعت فولاد کشور است.

بیست و چهارمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد همزمان با نمایشگاه بین‌المللی فولاد که همه‌ساله توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یک یا تعدادی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب‌صنعت برگزار می‌شود، از ۱۰ لغایت ۱۲ آبان‌ماه سال جاری به مدت ۳ روز و با حمایت شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، فولاد آلیاژی ایران، سنگ‌آهن مرکزی ایران، گروه صنعتی ایران ترانسفو، فراطرح فولاد، گروه سرمایه‌گذاری و صنعتی آرین حدید و گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه