English

شرکت قالب‌ها در مسیر بهره‌وری/ بهبود رکورد تولید قطعات پرسی

شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا با تدوین برنامه‌ای منسجم و هدفمند با تولید نزدیک به یک میلیون و 200 هزار قطعه تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تولید قطعات پرسی رکورد زد.

شرکت قالب‌ها در مسیر بهره‌وری/ بهبود رکورد تولید قطعات پرسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایپانیوز، معاون تولید شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا گفت: آمار تولید قطعات پرسی سالن پرس‌شاپ شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در هفت ماهه نخست سال جاری با افزایش 19 درصدی تولید قطعه و 21 درصدی ضرب همراه شده است.

حمید صبح‌دار افزود: در هفت‌ماهه امسال، بالاترین میزان تولید و تعداد ضرب قطعات پرسی مربوط به شهریور سال 1401 بوده که تولید قطعه در این ماه با تعداد 226 هزار و 287 قطعه و تعداد ضرب 895 هزار و 688 ضرب بوده است.

او تصریح کرد: در مدت هفت‌ماهه نخست سال 1401 تولید قطعات پرسی در سالن‌های تولید شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در مجموع تعداد یک میلیون و 199 هزار و 648 قطعه و تعداد ضرب نیز با مجموع ضرب 9 میلیون 644 هزار و 968 ضرب انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 1400 به ترتیب افزایش 19 درصدی و 21 درصدی حاصل شده است.

معاون تولید شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا افزود: مجموع MPS هدف گذاری شده تولید قطعات در سال جاری تعداد یک میلیون و 353 هزار و 259 قطعه است که تعداد یک میلیون 196 هزار و 648 قطعه تا پایان مهرماه سال جاری تولید شده است و طبق عملکرد معاونت تولید تا پایان مهرماه سال جاری 88.6 درصد برنامه تولید قطعات پرسی محقق شده است.

صبح‌دار گفت: از ابتدای سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته جهت تعمیرات لیفتراک‌های از رده خارج شده داخلی نیاز به تعداد 6 دستگاه لیفتراک پیمانکار‌ مرتفع شده است که کاهش هزینه‌ی‌ 21 میلیارد ریالی را در هفت‌ماهه نخست سال جاری در بر داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی