English

رئیس هیات مدیره گروه سایپا:

آینده سایپا بسیار امیدوارکننده و روشن است/ ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و ارایه آموزش در خصوص طرح اصالت قطعه

رئیس هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی گروه خودروسازی سایپا، شرکت های زیرمجموعه در فروش قطعات خودرو بسیار فعال شده اند و آینده روشنی در بخش قطعات و همکاری های مشترک بین مجموعه های دانش بنیان و شرکت های گروه سایپا رقم خواهد خورد.

آینده سایپا بسیار امیدوارکننده و روشن است/ ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و ارایه آموزش در خصوص طرح اصالت قطعه

به گزارش خبرگزاری موج، علیمردان عظیمی با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سیاست های وزارت صمت و رویکرد هیأت مدیره سایپا، طراحی و تولید خودروی اقتصادی در حال انجام است و خودروهایی که با زیان تولید می شدند از خط تولید خارج شده است.

او گفت: با ورود خودروهای جدید که از نظر کیفیت و قیمت مناسب هستند و ادامه این روند در بخش محصولات و قطعات جدید، سایپا به یکی از خودروسازان موفق در این زمینه خواهد شد و آینده بسیار امیدوارکننده و روشنی خواهد داشت.

عظیمی با بیان اینکه طرح اصالت قطعه در سایپا آغاز شده و در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته، گفت: اجرای طرح اصالت قطعه از ورود قطعات غیراستاندارد و نامطلوب به بازار جلوگیری می کند و تاثیر مناسبی در ارتقای کیفیت و اطمینان خاطر مشتریان خواهد داشت. البته باید در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد و آموزش لازم در تمام نمایندگی ها انجام شود.

او افزود: اطلاع رسانی همگانی و آموزش شبکه نمایندگی ها و عاملیت های فروش گروه سایپا باعث می شود تا مشتریانی که خودرو را خریداری می کنند اطلاعات کافی در خصوص اصالت قطعات خودرو و اقدامات انجام شده در این حوزه داشته باشند و هنگامی که نیاز به قطعه ای در خودرو باشد، از قطعه استاندارد استفاده می کنند چراکه در غیر این صورت و استفاده از قطعات تقلبی منجر به خسارت و ایجاد حادثه برای آنان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه