English

حضور گروه فولاد مبارکه در رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» و امضای سه تفاهم‌نامه همکاری

رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» متشکل از چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، روز دوشنبه ۲۵ مهرماه با حضور رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی، رئیس‌کل بیمه مرکزی، سرپرست شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دستیار و مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیران کشوری و سیاست‌گذاران این حوزه گشایش یافت.

حضور گروه فولاد مبارکه در رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» و امضای سه تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرگزاری موج، ۲۵۰ سازمان و شرکت فعال در این حوزه ازجمله گروه فولاد مبارکه در بخش نمایشگاهی این رویداد در قالب ۹۰ غرفه به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش پرداختند.

به گزارش خبرگزاری موج در جریان برپایی این نمایشگاه، غرفه فولاد مبارکه شاهد حضور پررنگ مدیران، فعالان و مؤثرترین افراد در حوزه‌های مالی ازجمله مدیران بانک‌های ملی، ملت و کارآفرین بود.

نباید با الزام‌ها و اجبارهای اشتباه، این شرکت را دچار مشکل کرد

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی و پیشران حرکت در همه حوزه‌ها توانسته برای کشور و استان اصفهان نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشد و نباید با الزام‌ها و اجبارهای اشتباه، این شرکت را دچار مشکل کرد؛ به‌عنوان مثال نباید با اجبارها و الزام‌های اشتباه در بحث تقسیم سود، شرکت را در حوزه نقدینگی دچار مشکل کنیم؛ چراکه از این قضیه نه‌تنها شرکت، بلکه خودِ سها‌داران نیز متضرر می‌شوند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه

در حاشیه این رویداد، شرکت پشتیبانی، توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان تفاهم‌نامه همکاری ‌سه‌جانبه‌ای را در راستای رفع نیازهای صنعت فولاد کشور به‌ویژه فولاد مبارکه از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان امضا کردند.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی، توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه

زیست‌بوم فناوری کشور علاوه بر زیرساخت فیزیکی نیاز به زیرساخت‌های مالی هم دارد که ما در فاز اول این همکاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه صنعت فولاد قرار بدهیم.

حمید مهدوی رئیس پارک فناوری شیخ بهایی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

فولاد مبارکه از بنیان‌گذاران و مؤسسان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان است و یکی از مأموریت‌های پارک‌های علمی و فناوری ارتباط و جذب ایده در خصوص چنین صنعت پیشرانی است.

در راستای شعار سال که حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، این تفاهم‌نامه منعقد شد و بدون شک نقش بسزای فولاد مبارکه در همراهی و مشارکت طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در کشور و به‌خصوص شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را نمی‌توان نادیده گرفت.

مروج‌الاحکامی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان

شرکت فولاد مبارکه همواره یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تکنولوژی و حمایت از طرح‌های فناورانه بوده است. از محل اعتباری که فولاد مبارکه در اختیار صندوق قرار می‌دهد به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در زمینه رفع نیازهای صنعت فولاد کشور که از طریق شهرک علمی تحقیقاتی به صندوق معرفی می‌شوند تسهیلات قرض‌الحسنه با دوره بازپرداخت دوساله اعطا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی