English

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بانک دی روی ریل شفافیت است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این که «بانک دی روی ریل شفافیت است»، گفت: بانک مرکزی هم از عملکرد این بانک راضی است.

بانک دی روی ریل شفافیت است

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه زنده «صف اول» شبکه خبر تلویزیون با اشاره به این که با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی، پس از استقرار هیئت‌مدیره جدید، در کمتر از دو ماه مجامع صورت‌های مالی سال‌های 1399 و 1400 این بانک برگزار و نماد آن بازگشایی شد، ادامه داد: فعالیت‌های خوبی در بانک انجام شده است و با ادامه این روند، بانک دی به نقطه مطلوب خواهد رسید.

وی بانک دی را نیازمند اصلاحات ساختاری و نهادی دانست و با اشاره به این که اموال و املاک مازاد این بانک باید به فروش برسد، اظهار کرد: با این اقدام که به صورت جدی در دستور کار هیئت‌مدیره بانک قرار دارد هم نقدینگی لازم برای اعمال نقش بانکی و پولی بانک، جذب می شود و هم میزان استقراض از منابع بانک مرکزی کاهش می یابد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر این که بانک دی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است، ادامه داد: بخش قابل توجهی از منابع غیرجاری و تسهیلات معوق این بانک نیز با طی روند حقوقی و قضایی در حال پیگیری و وصول است.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین اعلام کرد که طی یک برنامه یک ساله، بنیاد شهید و امور ایثارگران قصد دارد با اتخاذ تمهیدات مناسب، اعمال مدیریت در این بانک را به عهده مجمع سهامداران بانک واگذار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی