English

‌ایران‌خودرو خبر داد؛

اختصاص ۱۰ درصد ‌ظرفیت‌‌ فروش ماهانه به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران‌خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.

اختصاص ۱۰ درصد ‌ظرفیت‌‌ فروش ماهانه به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر بازاریابی ایران‌خودرو در خصوص شرایط اجرای قانون نوسازی خودروهای فرسوده گفت: براساس معیار ستاد مدیریت حمل و نقل کشور، خودروهای سواری تولیدی سال ۱۳۸۵ و قبل از آن که موفق به دریافت معاینه فنی نشوند، فرسوده شناسایی شده‌اند و هر خودرویی توسط این ستاد فرسوده تشخیص داده شود می‌تواند در طرح نوسازی که در برنامه‌های فروش ایران‌خودرو به اجرا گذاشته می‌شود، شرکت کند.

علیرضا اسکویی ادامه داد: مشتریان می‌توانند هم‌زمان با اجرای طرح فروش محصولات ایران‌خودرو با ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir، پس از تعیین نوع خودرو درخواستی، اطلاعات خودرو فرسوده خود را در بخش خودروهای فرسوده ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر توسط مشتری، استعلام از ستاد حمل و نقل سوخت کشور گرفته می‌شود و پس از تایید این اطلاعات، متقاضی در فرآیند قرعه‌کشی که با حضور نهادهای نظارتی انجام می‌شود، قرار می‌گیرد. 

اسکویی با اشاره به روند اجرای فرآیند نوسازی خودرو فرسوده گفت: پس از اعلام نتایج و تایید آن توسط نهادهای ذیربط، خودرو فرسوده تحویل مراکز اسقاط شده و نامه تایید آن برای ثبت نام نهایی به ایران‌خودرو ارسال و مشتری با توجه به قیمت روز ثبت‌نام خودرو به واریز وجه اقدام می‌کند.

مدیر بازاریابی ایران خودرو افزود: افرادی که بنابر تشخیص ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور مشمول این طرح هستند و می‌توانند برای به ثبت نام اقدام کنند، در این طرح  به هر کد ملی یک خودرو تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های اعلام شده از سوی وزارت صمت، در کنار عرضه خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فروش‌های عادی و فوری ایران خودرو، ۱۰ درصد ظرفیت‌های فروش فوری و مدت دار به نوسازی و خودروهای فرسوده اختصاص خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی