English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

حجاج ایرانی و زائران خانه خدا چه سیمکارتی با خود ببرند؟

زائران ایرانی خانه خدا، امسال می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان‌شان در ایران، سیمکارت همراه اول خود را به عربستان ببرند و از مقرون به صرفه‌ترین تعرفه حتی به نسبت سیمکارت‌های عربی بهره‌مند شوند.

حجاج ایرانی و زائران خانه خدا چه سیمکارتی با خود ببرند؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در سال های گذشته یکی از دغدغه های حجاج ایرانی هر ساله تامین سیمکارت از کشور مقصد برای ارتباط با عزیزان خود در ایران بود و این پایان مشکلات آنها نبود و در ادامه چالش هایی برای تامین شارژ سیمکارت و مواردی از این دست نیز داشتند.

از طرف دیگر هزینه های بالایی هم به خانواده های آنها برای تماس تحمیل می شد زیرا هزینه رومینگ بین المللی بالاست؛ اما امسال حجاج ایرانی می توانند با سیمکارت همراه اول و با آرامش کامل و حداقل هزینه با خانواده های خود در تماس باشند.

امسال همراه اول با تدارک بسته‌های ویژه و تخفیفی رومینگ برای زائران خانه خدا، جذابیت زیادی را به ارمغان آورده که رفتن به سمت خرید سیمکارت های عربی، اشتباه محض است.

در یک قلم «استفاده اینترنت» فقط کافی است نگاهی به نرخ های «همراه اول» و اپراتورهای عربی «zain» و «stc» داشته باشیم.

نرخ «هر مگابایت اینترنت» بدون بسته در اپراتورهای عربی مذکور به ترتیب 4950 و 18000 تومان است که اگر «یک گیگابایت» استفاده داشته باشید باید هزینه 5 یا 18 میلیون تومانی بپردازید اما «یک گیگابایت اینترنت بدون بسته با سیمکارت همراه اول» حدود 614 هزار تومان می شود.

همچنین نرخ «هر مگابایت اینترنت» با بسته در اپراتورهای عربی مذکور به ترتیب 352 و 177 تومان است که اگر «یک گیگابایت» استفاده داشته باشید باید هزینه 360 یا 181 هزار تومانی بپردازید اما «یک گیگابایت اینترنت با بسته با سیمکارت همراه اول» حدود 119 هزار تومان می شود.

لازم به ذکر است، براساس شرایط اعلامی روشن کردن گوشی همراه اول و دریافت پیامک در تمامی مقاصد هزینه جابه جایی ندارد.

تعرفه های رومینگ اعلام شده، فقط برای تماس با ایران و کشور عربستان است. در صورت تماس با کشور ثالث، هزینه ها مطابق با تعرفه بین الملل کشور میزبان، محاسبه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه