English

مهندس حسن اروجی:

رکورد نصب آنتن های بی تی اس همراه اول کشور در خراسان رضوی است

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی بیان کرد: در گذشته در مخابرات منطقه خراسان رضوی به عنوان یکی از گسترده‌ترین و بزرگترین استان‌های کشور، حداکثر ۱۷ تا ۱۸ بی تی اس در طول یک ماه نصب شده بود.

رکورد نصب آنتن های بی تی اس همراه اول کشور در خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در یک ماه گذشته با تلاش همکاران توانستیم ۲۷ بی تی اس همراه اول را در خراسان رضوی نصب و راه اندازی کنیم.

اروجی در ادامه افزود: این یک اتفاق بسیار مهم در حوزه توسعه زیرساخت‌های همراه اول در کشور و خراسان رضوی است، زیرا تا به امروز سابقه نداشته است که ۲۷ بی تی اس همراه اول در طول یک ماه در یک استان نصب و راه اندازی شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی ادامه داد: در گذشته در مخابرات منطقه خراسان رضوی به عنوان یکی از گسترده‌ترین و بزرگترین استان‌های کشور، حداکثر ۱۷ تا ۱۸ آنتن بی تی اس در طول یک ماه نصب شده بود، اما در طول یک ماه اخیر این رکورد شکسته شد وبه عدد بسیار جالب ۲۷ بی تی اس همراه اول رسید.

وی در ادامه این خبر تصریح کرد و گفت: اکنون تعداد بی تی اس‌های همراه اول در خراسان رضوی به عدد هزارو ۹۵۰ بی تی اس می‌رسد و عملیات توسعه شبکه همراه اول همچنان ادامه دارد.

اروجی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود بیش از ۶ میلیون مشترک همراه اول در این استان تمام شهر‌ها و جاده‌های اصلی خراسان رضوی هم تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه