English

واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام شده آن وزارتخانه، واریز شده است.

واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: این مرحله از پرداخت پس از دستور رئیس جمهور و متعاقب ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک بندی و قطع یارانه در مرحله ۱۳۵ از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام‌ شده بود، واریز شد.

بر این اساس، کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام شده آن وزارتخانه، واریز شده است.

این مبلغ واریزی به حساب سرپرستان تا بررسی‌های انجام‌شده و تأیید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و غیرقابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات یارانه جدید/ نحوه اعتراض کسانی که یارانه نگرفتند، اعلام شد

امکان ثبت اعتراض نسبت به یارانه نقدی و معیشتی فراهم شد

چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان/ ثبت نام جاماندگان در سامانه طی روزهای آتی        

 

همچنین برحسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر گردیده است.

مجدداً یادآوری می‌گردد معترضین به دهک بندی اعلام شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان لازم است از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir و یا تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سید محمد اسماعیل اصنافی

    با سلام احتراما" اینجانب جا مانده از کمک یارانه معیشتی خواهشمند است اینجانب را در لیست افراد مذکور ( جا مانده ) از کمک معیشتی منظور بفرمائید. سپاسگزار - اصنافی

  • فرزانه

    من یه مستاجرم درامدی ندارم لطفا ب فکرماهم باشین ن سهام داریم ک بگیریم الان گناهه ماچیه

  • ناشناس

    جان مادرت300چی میشه من دحک صفرهستم بخداپول نان ندارم یارانه دومی قفل هست میلیون دادین پولدارها به کجادادبزنم اقتصاددان ایران شما ایرانی هستی بدادبرسین

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه