English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

اقدام ایران زمین برای تسریع در تراکنش های بانکی نوروزی

میزان واریز و برداشت وجه و انجام تراکنش‌های بانکی روزهای پایانی سال به شدت افزایش می‌یابد و بانک ایران زمین در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کرده تا حداکثر رضایت مشتریان را جلب کند.

اقدام ایران زمین برای تسریع در تراکنش های بانکی نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بانک ها به خاطر نقش اساسی که در اقتصاد کشور دارند همواره مورد توجه بوده و نقطه اتکایی برای اهرم سیاست های پولی به حساب می آیند. 

بطور کلی بانکداری دیجیتال به معنای، ارائه محصولات و خدمات مناسب، شخصی سازی شده، سفارشی سازی شده، در زمان مناسب و به طور آنی از طریق ابزارها یا کانال‌های متناسب و یکپارچه سازی شده مبتنی بر تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان است.

در بانکداری دیجیتال انتظارات مشتریان متفاوت از انتظارات کنونی است. در بانکداری دیجیتال در طراحی محصول بانک محور بودن از بین می‌رود و نیاز مشتریان بصورت ویژه و بر اساس نوع تعاملات آنها در الویت قرار می‌گیرد.

در حال حاضر که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم میزان واریز و برداشت وجه و انجام تراکنش‌های بانکی به شدت افزایش می‌یابد در این میان ارائه خدمات به نحو احسن در این روزها در میزان رضایت مشتریان بسیار اثرگذار است.

بانک ایران زمین در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ نموده و زیرساخت‌های لازم را فراهم آورده است تا  با حمایت خود در این روزهای پایانی سال سعی دغدغه‌های مشتریان خود را کاهش دهد تا بهتر از سنوات قبل در این روز های پایانی در خدمت مشتریان خود قرار بگیرد.

همچنین علاوه بر راه‌اندازی روابط‌عمومی‌دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال؛ حداکثر آمادگی خود را در شعب خود ایجاد کرده است و از آن جایی که از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است و در راستای بهره برداری و استفاده بهینه از فرصتهای محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال از طرف شعب خود اعلام آمادگی کرده است.

بنابراین سپرده‌گذاران و مشتریان بانک علاوه بر آنکه می‌توانند از خدمات الکترونیک و آنلاین بانک ایران‌‌زمین استفاده کنند؛ شعب بانک آمادگی کامل برای ارائه خدمات حضوری تا آخرین روز سال و حتی در تعطیلات نوروز را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه