English

ایران زمین مبتکر بانکداری به سبک فردا

بانک ایران زمین برای ارایه گسترده خدمات دیجیتالی خود با شعار "بانکداری به سبک فردا" وارد این عرصه شده تا متمایز بودن خود را در بانکداری دیجیتالی به مشتریانش ارایه کند.

ایران زمین مبتکر بانکداری به سبک فردا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروزه اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند خدمات مالی خود را به صورت آنلاین انجام دهند، اینجاست که نقش بانکداری دیجیتال پررنگ‌تر می‌شود و بانک های برتر جهان نیز در تلاش اند با دیجیتالی کردن خدمات بانکی بتوانند نیازهای حال حاضر مشتریان را پاسخگو باشند.

در بانکداری دیجیتالی سرویس ها، شخصی سازی می شوند و خدمات متمایزی ارایه می دهند و نیاز مشتری در مرکز توجه قرار دارد، بنا براین بانک ها با ایجاد زیر ساخت های لازم، این امکان را برای شرکت های فناوری مالی فراهم می کنند که خدماتی متنوع و متمایز برای مشتریان خود فراهم کنند.

بانکداری دیجیتال پدیده‌ای نو در جهان است و در ایران هم در ابتدای راه قرار دارد و امید می‌ رود در سالهای آینده تلاش‌هایی که امروز از سوی بانک ها و به خصوص بانک ایران زمین در این زمینه انجام می‌شود، به ثمر بنشیند.

بنابراین بانک ایران زمین به‌ عنوان یک بنگاه اقتصادی که در قالب بانک فعالیت اعتباری انجام می‌‌‌‌ دهد، باید برای کسب موفقیت، رضایت ذی‌نفعان خود را کسب کند.

مشتریان بانک ایران زمین امروزه دیگر نیازی به مراجعه به شعبات بانک ها ندارند و با بهره گیری از بسترها و امکانات ایجاد شده با سهولت و سرعت، بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت می ‌کنند.

بنابراین بانک ایران زمین برای ارایه گسترده خدمات دیجیتالی خود با شعار "بانکداری به سبک فردا" وارد این عرصه شده تا متمایز بودن خود را در بانکداری دیجیتالی به مشتریانش ارایه کند، چرا که امروزه انتخاب بانکداری دیجیتال در شبکه بانکی یک الزام به نظر می رسد.

مزایای بانکداری دیجیتال

۱. ارائه خدمات بانکی بدون توجه به زمان و مکان

۲. تجزیه و تحلیل مشتری بصورت متمرکز و شخصی سازی شده

۳. اساس کار بانکداری دیجیتال مشتری محوری است

۴. سرعت در ارائه خدمات بانکی

5. صرفه جویی در هزینه هم برای مشتری و هم برای بانک

6. به‌روز بودن تکنولوژی نسبت به نیاز مشتری

7. شخصی‌سازی اپلیکیشن‌های بانکی باتوجه به نیاز مشتری

8. انطباق‌پذیری سریع با قوانین و ارائه محصوات جدید

9. تسهیلا خدمات‌دهی به مشتریان

10. کاهش زمان خدمات‌دهی به مشتریان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه