English

زمان عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در ۸ مارس یا ۱۷ اسفند گوشی هوشمند جدیدی از سری F را در هند عرضه می‌کند.

زمان عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از indianexpress، سامسونگ در ۸ مارس یا ۱۷ اسفند گوشی هوشمند جدیدی از سری F را در هند عرضه می‌کند. در یک سایت فروش گوشی‌های هوشمند (Flipkart) قسمتی برای عرضه این گوشی باز شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت موبایل در بازار ۱۵ اسفند ۱۴۰۰/ قیمت آیفون ۱۳

قابلیت‌های گوشی سامسونگ گلکسی F۲۳، ۵G

گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ دارای صفحه نمایش بدون حاشیه با بریدگی قطره‌ای است. یک طرح دوربین سه گانه در پشت تلفن همراه با یک جزیره دوربین مستطیلی شکل وجود دارد. همانطور که در تصاویر تبلیغاتی نشان داده شده، این گوشی احتمالا در دو رنگ نعنایی و سبز تیره به بازار بیایند.

گلکسی F۲۳ همچنین قرار است با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز عرضه شود که دارای محافظ Corning Gorilla Glass است. این گوشی همچنین از تراشه ۸ میلی متری Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G با پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۹ بهره می‌برد. این تراشه مخصوص تلفن‌های مجهز به فناوری ۵G است.

فشاگری‌ها همچنین نشان می‌دهند که ممکن است این گوشی دارای پنل FHD+ و اسکنر اثر انگشت در کناره باشد، اگرچه هنوز نمی‌دانیم که این گوشی مجهز به یک پنل AMOLED یا LCD است. این گوشی همچنین ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ثالث ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. باید اشاره کرد که انتظار می‌رود یک پورت صوتی ۳.۵ میلی متری نیز وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه