English

نوری قزلجه در گفت وگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

قانون جهش تولید مسکن باید کامل اجرایی شود

عضو فراکسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ما امیدوار هستیم که قانون جهش تولید ملی مسکن به طور کامل اجرا شود و در قالب آن بانک ها ۲۰ درصد از اعتبار سالیانه خود یعنی ۳۶۰ هزار میلیارد را صرف اعطای تسهیلات ساخت و ساز و خرید مسکن کنند.

قانون جهش تولید مسکن باید کامل اجرایی شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مسکن چون در اقتصاد نقش یک پیشران دارد که به دنبال خودش ده ها شغل و تولید را فعال می کند و همچنین می تواند نقش موثری در رونق کارهای ساختمانی و به صورت غیر مستقیم در حوزه رونق مواد اولیه و مصالح ساختمانی داشته باشد، رونق آن در این برهه از زمان اهمیت بالایی دارد و نباید از سوی متولیان امر نادیده انگاشته شود، هرچند در شش ماهه گذشته هنوز خروجی از نهضت مسکن ملی دیده نشده است، علاوه بر این اعطای وام مسکن می تواند موجب رونق کسب و کار افراد شاغل در حوزه صنعت و ساختمان می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تایید مطلب بالا به خبرنگار موج گفت: اعطای وام مسکن می تواند موجب رونق کسب و کار افراد شاغل در حوزه صنعت و ساختمان شود.

غلامرضا نوری قزلجه عضو فراکسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره میزان اثر بخشی اعطای وام ساخت و ساز و خرید مسکن گفت: ما امیدوار هستیم که قانون جهش تولید ملی مسکن به طور کامل اجرا شود و در قالب آن بانک ها ۲۰ درصد از اعتبار سالیانه خود یعنی ۳۶۰ هزار میلیارد را صرف اعطای تسهیلات ساخت و ساز و خرید مسکن کنند.

بانک ها ملزم به دادن تسهیلات 

نورزی قزلجه ادامه داد: در گذشته دچار مشکلات و کم کاری های زیادی در حوزه مسکن بوده ایم و بانک ها به دادن تسهیلات به میزان مشخص ملزم نشده و حتی برای سایر ارگان ها هم تکلیفی مشخص نشده بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم بیشتر قانونی برای جهش تولید مسکن و اعطای تسهیلات فراهم است، هم بانک ها به این امر ملزم شده اند و هم دولت اراده دارد که این اقدام را به سرانجام برساند.

این عضو فراکسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: مجلس کاری که باید انجام می داد قانون گذاری بود که بانک، دولت و تمام ارگان ها را برای حل مشکل مردم پای کار آورده و امیدواریم که در عمل هم این اتفاق بیفتد.

این نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: این اقدام اعطای تسهیلات گام مثبتی در جهت خانه دار شدن مردم و مخصوصا زوج های جوان است.

نوری قزلجه تاکید کرد: حوزه مسکن چون یک فعالیت پیشران است به دنبال خودش ده ها فعالیت را فعال می کند و می تواند نقش موثری در رونق کارهای ساختمانی و به صورت غیر مستقیم در حوزه رونق مواد اولیه و مصالح ساختمانی داشته باشد. علاوه بر این اعطای وام مسکن می تواند موجب رونق کسب و کار افراد شاغل در حوزه صنعت و ساختمان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه