English

عبدالله بهادری:

مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است

عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از مسکن مهر شهرهای دهلران و موسیان از اقدامات این اداره کل برای پایان مسکن مهر استان در ابتدای سال آینده خبر داد.

مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام عبدالله بهادری در این بازدید بیان داشت: با تلاش و پی گیری فراوان خوشبختانه منابع مالی مناسبی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن برای کمک به متقاضیان مسکن مهر شهر دهلران و همچنین احداث معابر سایت‌های مسکن مهر دهلران و موسیان تأمین شد تا شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) در نظرگرفته شده و چنانچه تعاونی ها تا پایان سال جاری واحدها را تکمیل کنند از این کمک که به مبلغ آورده مردمی اضافه می گردد برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طبق تفاهم نامه بین راه و شهرسازی استان و شهرداری دهلران به مبلغ 200 میلیارد ریال که ١۰۰ میلیارد ریال آن از محل بند (ب ) تبصره هشت  تأمین می شود، شهرداری دهلران می بایست نسبت به احداث جدول و معابر سایت مسکن مهر این شهر اقدام نماید.

بهادری در بازدی از سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز گفت: مشابه تفاهم نامه با شهرداری دهلران برای احداث جدول و معابر مسکن مهر آن شهر برای سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی استان با شهرداری موسیان به مبلغ 22 میلیارد ریال منعقد شده که خوشبختانه شهرداری دهلران عملیات اجرایی این طرح را در حال اجرا دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود: اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری به پتروشیمی در حال انجام می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه