English

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛

خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو به مشتریان

گروه صنعتی ایران خودرو، به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای تکریم مشتریان و ارایه خدمات متنوع به دارندگان محصولات خود، طرح ویژه‌ای را از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه امسال به مدت ۱۰ روز به اجرا می‌گذارد.

خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو به مشتریان

به گزارش خبرگزاری موج، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: این طرح فقط شامل خودروهای دارای وارانتی می‌شود و در آن ۴۳ درصد تخفیف «اجرت» تعویض روﻏﻦ و ﻓﯿﻠﺘﺮ روﻏﻦ، ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻫﻮا و ﺷﻤﻊ رایگان و برای تعویض ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻼچ (دﯾﺴﮏ و ﺻﻔﺤﻪ)، ﺗﺴﻤﻪ ﺗﺎﯾﻢ و ﻟﻨﺖ ﺟﻠﻮ، در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در نظر گرفته شده است.

ماشاءالله وردینی تشریح کرد: طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، وارانتی خودرو به معنای ارایه خدمات در نمایندگی‌های خودروساز تا دست‌کم ۱۰ سال پس از فروش آخرین دستگاه از مدل خودرو است.

وی افزود: از آن‌جایی که مشتریان مهم‌ترین دارایی در زنجیره ارزش مجموعه هستند، کارکنان ایساکو همگام با انجام اقدامات اصلاحی، اجرای برنامه‌های بهبود و طرح‌های متنوع خدماتی سعی دارند، تکریم مشتریان را به معنای واقعی کلمه محقق کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از جزییات طرح به وب‌سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir  مراجعه و برای کسب اطلاعات بیش تر از طریق شماره تلفن مرکز پاسخ گویی هوشمند ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ و یا اپلیکیشن ایساکو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه