English

پیش فروش ایران خودرو در زمان ممنوعیت پیش فروش خودرو/ آیا قانون منع پیش فروش خودرو زیر پا گذاشته می شود؟

در حالیکه هفته گذشته خبر تصویب قانون منع پیش فروش خودرو توسط سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن منتشر شد، سه روز پس ابلاغ این قانون ایران خودرو آغاز پیش فروش خودرو به مناسبت دهه فجر خود را اعلام کرد.

پیش فروش ایران خودرو در زمان ممنوعیت پیش فروش خودرو/ آیا قانون منع پیش فروش خودرو زیر پا گذاشته می شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، صبح امروز ایران خودرو طی اطلاعیه ای از پیش فروش خودرو به مناسبت دهه فجر خبر داد. 

براساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش مشارکت در تولید محصولات این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر بهمن ماه 97 از روز دوشنبه 97/11/15 لغایت 97/11/30 انجام می شود. زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 97/11/15 است.

این در حالی است که 11 بهمن ماه  سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مصاحبه ای رادیویی از ممنوعیت پیش فروش خودرو خبر داده بود و صراحتا اعلام کرد:  تا زمانی که خودرو های از پیش ثبت نام شده به مشتری تحویل داده نشود، پیش‌فروش خودروی جدید خلاف قانون خواهد بود و خودروهای تحویلی بعد از دی ماه ۹۷ با افزایش قیمتی مواجه خواهد بود و این خودروسازان هستند که باید این مسئله را مدیریت کنند.

با توجه به تصمیم مجلس و تصویب قانون مبنی بر جلوگیری از پیش فروش خودرو تا تحویل کامل خودروهای ثبت نامی، ایران خودرو به پیش فروش دست زده و به بهانه دهه فجر قانون منع پیش فروش خودرو را نادیده گرفته این در حالی است که سعید مدنی در گفتگو با خبرگزاری موج از بدهی 450 هزار خودرویی به مشتریان در هر یک از دو خودروساز داخلی خبر داده بود و مطمئنا این جلوگیری پیش فروش خودرو برای جلوگیری از افزایش این بدهی ها به مردم ایران است.

به گزارش موج، ایران خودرو با نادیده گرفتن قانون منع پیش فروش خودرو خبر داده است از فردا پیش فروش خود را آغاز می کند و باید دید سازمان ها و نهادهای نظارتی می توانند ایران خودرو را مجبور به  اجرای قانون منع پیش فروش خودرو کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مردم هرچه سریعتر بشتابید به سوی ............

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه