English

سردرگرمی بازار ارز در کشاکش مذاکرات برجامی ۲۲ دی۱۴۰۰

با وجود افزایش قیمت طلا از روز گذشته اما به دلیل امیدواری معامله‌گران از آینده مذاکرات و توافق احتمالی، نبود خریدار در بازار حباب سکه را کاهش داده است. سکه امروز نوسانات محدودی داشت و در سطح ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قرار گرفته است.

 سردرگرمی بازار ارز در کشاکش مذاکرات برجامی ۲۲ دی۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت دلار امروز در بازار آزاد در سطح ۲۸۲۰۰ هزار تومان به معاملات خود پایان داد. پس از چند روز که اخبار مثبتی از روند مذاکرات به گوش می‌رسید و بازار ارز نیز به این اخبار واکنش نشان داد، از روز گذشته به دنبال سکوت خبری، این بازار نیز واکنش خاصی از خود نشان نداده است.

 از طرفی رییس اتحادیه طلا گفت: با وجود افزایش قیمت طلا از روز گذشته اما به دلیل امیدواری معامله‌گران از آینده مذاکرات و توافق احتمالی، نبود خریدار در بازار حباب سکه را کاهش داده است. سکه امروز نوسانات محدودی داشت و در سطح ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قرار گرفته است.

 وزیر امور خارجه در مصاحبه با الجزیره گفت تا این لحظه که ما با هم صحبت می کنیم، حرف های مثبت زیادی از آمریکایی‌ها شنیده ایم و در سطح فنی "non-paper"های متعددی تبادل شده است، اما در عمل، هنوز رفتاری را از آمریکایی‌ها ندیده ایم که بخواهیم بی اعتمادی موجود را تقلیل و یا کاهش دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه