English

حجت الاسلام نقدعلی اعلام کرد:

هیات نظارت با ۵ عضو پیگیر امور محوله ثبت نام کنندگان شد

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در روند کار هیات نظارت بر انتخابات اعلام کرد: در رد یا صلاحیت افراد هیچگونه سفارش و فشاری نبوده است.

هیات نظارت با 5 عضو پیگیر امور محوله ثبت نام کنندگان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر گفت: مسئولیت یک خدمت است و باید در نگهداری این پست کوشش نمود و مراقبت‌ لازم نیاز است تا در این امانت خیانت نشود.

وی اظهار کرد: در مباحث کلان کشوری ،سال جدید مجلس اقدامات خوبی مانند رسیدگی به امور معلمان ،تصویب بودجه های مناطق محروم در بحث بهداشت و درمان و رصد مذاکرات برجامی انجام داده است.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه مذاکرات برجامی در مجلس در حال رسیدگی است افزود: با پخش فایل صوتی سخیفی که در همه جا پخش گردید جفای بزرگی به سردار دلها شد و  دوگانگی بین دیپلماسی و میدان برقرار کردند و اگر برسر میز مذاکره حرفی برای گفتن است از برکت میدان داری مردان میدان است.

وی در خصوص روند کار انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری توضیح داد: شخصیت های مختلف از جناح های مختلف ثبت نام نمودند باید انتخابات پرشوری رقم بخورد و کشور نیازمند یک مدیریت جهادی است،چرا که شعارهای قبلی در دولتهای قبل اجرایی نشد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی تصریح کرد:  امور مربوط به انتخابات شوراها ،در سه مرحله هیات اجرایی و نظارت و هیات عالی نظارت پشت سر گذاشته شد.

این نماینده مجلس افزود: طبق اطلاعات کل ثبت  نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی، 3751نفر بود که از این تعداد 656 نفر در هیات های اجرایی رد صلاحیت شده و 441 نفر در هیات های نظارت شهرستان ها رد صلاحیت شدند و 895 پرونده اعتراضی مورد بررسی قرار گرفت.

وی از روند انتخابات در شهرستان خبرداد: در شهرستان خمینی شهر از مجموع شرکت کنندگان جمعا 43 نفر در هیات اجرایی و 48 نفر در هیات نظارت ردصلاحیت شدند و 87 نفر شکایت کردند که از بین آنها56 نفر رد صلاحیت و 22 نفر تایید صلاحیت شدند ،گزارشهای رد صلاحیت از طریق مراجع قانونی و دادگستری و نیروی انتظامی گردآوری شد و در بحث تایید یا رد هیچگونه سلیقه شخصی دخالت داده نشد.

نقدعلی یاد آور شد: در هیات نظارت با انتخاب پنج عضو امور محوله توسط اعضا پیگیری شد و بحث فشار و سفارشی در کار نبود.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مباحث مسائل و امور شهرستانی گفت: در ادارات خدمت رسان کارمندان باید مراقب رفتار خود باشند و روسای ادارات باید اوضاع مردم را در این شرایط اقتصادی درک کنند.

 حجت الاسلام نقدعلی در باب بحث های بهداشتی شهرستان از تصویب دستوراتی که توسط نوبخت صادر شد خبردادو اظهار کرد:با توجه به اتمام  ساخت بیمارستان ساعی، بودجه کرونا مصوب و امور لازم با پیگیری های رییس شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر انجام و پیگیری های لازم انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در ادامه در خصوص مشکلات آب استان تشریح کرد: اوضاع خشکسالی بحرانی است و باغداران و کشاورزان اوضاع خوبی ندارند و تا اوایل خرداد خط دوم آب، جهت آب شرب مردم راه اندازی خواهد شد .

نماینده مجلس یازدهم در پایان خطاب به تخریب کنندگان فضای مجازی شهرستان گفت: هر کجا فعالیت خوبی در شهرستان صورت گرفت در تقویت آن کوشش نمودیم و حال آنکه برخی نان خود را در دوگانه سازی و تخریب جستجو می کنند و بنده اعلام می دارم با این فشارهای رسانه ای نسبت به تعهدی که به 380 هزار نفر داده ام ، از خدمت به مردم و مطالبات آنها دست نخواهم کشید.

حجت الاسلام نقد علی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه