English

نقدعلی تاکید کرد:

رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان توسط مسئولان

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گقت: نباید برای تولید کنندگان موانعی ایجاد نمود و اگر مانعی سرراه تولیدکنندگان وجود دارد در رفع آن موانع و مشکلات کوشش کنند.

رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان توسط مسئولان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در جمع مسئولان شهرستان گفت :در سال جدید ادارات  باید چشم اندازهایی را جهت برنامه های آتی ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی از دانشگاه های مطرح کشور است ، ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان نیز  تعامل بسیار خوبی با مسئولان شهرستان دارد و پیرامون مسائل شهرستان طرح های خوبی ارائه شده است.

این نماینده مجلس گفت: امروز مهمترین معضل شهرستان بحران آب است و از ریاست محترم تقاضا نمود که از متخصصین دانشگاه در این مبحث در جهت تحقیق و پژوهش و رفع این معضل گام هایی بردارد.

نقدعلی با بیان این موضوع که طبق فرمایش مقام معظم رهبری که امسال،سال رفع موانع تولید نامگذاری شده از مسئولان شهرستان به جد درخواست برنامه ریزی سال را نمود و افزود: نباید برای تولید کنندگان موانعی ایجاد نمود و اگر مانعی سرراه تولیدکنندگان وجود دارد در رفع آن موانع و مشکلات کوشش کنند.

حجت السلام نقدعلی

وی وظایف مسئولان شهرستان را بیان نمود و ابراز کرد: مسئول هر دستگاه در شهرستان باید امور نیمه کاره را به پایان برساند؛ حجت الاسلام نقد علی به مسئول امور مساجد گوشزد کرد:با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است از این نهاد درخواست می شود بهترین برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان طراحی شود.

حجت الاسلام نقدعلی در بحث انتخابات گفت: مهمترین فعالیت فرمانداری در سال جدید برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر به بهترین نحو است فضای مجازی توسط ارگان های مربوطه مدیریت و کنترل شود.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهر خمینی شهر به دیانت معروف و مشهور است و باید هیات نظارت وظیفه  خود را در رد یا صلاح کاندیداها به درستی انجام شود و حیثیت افراد باید حفظ گردد.

وی در خصوص قرار داد ۲۵ ساله با کشور چین توضیح داد:  این قرار داد ۲۵ ساله یک قرار داد اقتصادی است هر قرار داد اقتصادی دارای بندهای مختلفی است؛  و مواد تفاهم نامه مورد به مورد در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی مورد  بررسی قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه