English

تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر

به مناسبت 25 آذرماه مصادف با روز پژوهش، شرکت بیمه کوثر پس از بررسی سوابق علمی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی کارکنان خود طی یک سال گذشته، از سه نفر برگزیده تقدیر کرد.

تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر آموزش و پژوهش، به مناسبت هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید» و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهشی برای تحقق اهداف سازمانی، این مدیریت اقدام به معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر سال ۱۴۰۰ کرد. 

زینب حمیدی‌فر درباره چگونگی انتخاب پژوهشگر برتر گفت: ابتدا طی فراخوانی از کارکنان شرکت خواسته شد تا طبق شاخص‌های تعریف شده کارنامه آموزشی و پژوهشی خود را در بازه آذر 1399 تا آذر 1400 به‌روزرسانی کنند که در نهایت جمعی از کارکنان با توجه به شاخص‌های پژوهشی مدارک و مستندات خود را مطابق با مدل تعیین‌شده فرستادند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نیز این برنامه در شرکت بیمه کوثر اجرا شده بود، گفت: امسال هم پس از بررسی عملکرد شرکت‌کنندگان در این رقابت علمی و پژوهشی و امتیازدهی؛ مرتضی اصلانی، مدیر حسابرسی، بازرسی و مبارزه با پولشویی عنوان پژوهشگر برتر را از آن خود کرد. همچنین حبیب‌اله کاوه، رییس اداره بیمه هزینه‌های حقوقی و محمدسجاد میرزاخانی، رییس اداره نظارت بر ریسک بیمه‌گری نیز به عنوان نفرات دوم و سوم برگزیده شدند.

مدیر آموزش و پژوهش خاطرنشان کرد: در مراسمی که به مناسبت روز پژوهش برگزار شد، ضمن معرفی این سه پژوهشگر برتر شرکت طی سال گذشته و تجلیل از تلاش‌ها و زحمات آنان، علاوه بر اهدای جایزه نقدی، لوح‌های تقدیر خود را از مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه