English

سه عضو خانواده بیمه کوثر برگزیده صنعت بیمه کشور شدند

در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، سه مدیر و کارشناس بیمه کوثر، به عنوان کارکنان نمونه صنعت بیمه معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

سه عضو خانواده بیمه کوثر برگزیده صنعت بیمه کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، سومین دوره معرفی مدیران و کارکنان نمونه صنعت بیمه در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، غلامرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی و حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در این آیین، از شرکت بیمه کوثر «حسین عبدالوند، مدیر بیمه‌های درمان»، «زهرا جافری، مسئول بخش صدور استان لرستان» و «مجتبی رحمانی، کارشناس مسئول سیستم‌ها و فرآیندهای معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری» سه نفری بودند که در بین برگزیدگان قرار گرفتند و به آن‌ها تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است، در این مراسم از ۲۲ نفر از مدیران و کارکنان ۳۳ شرکت صنعت بیمه تقدیر شد. پس از معرفی برگزیدگان داخلی از سوی هر شرکت به دبیرخانه همایش، ارزیابی شرایط و ویژگی‌های عمومی و اختصاصی آنان اعم از رشته تحصیلی، دوره‌های گذرانده، اثربخشی در کارها، ارایه طرح‌های جدید و غیره انجام شد و کارکنانی که بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان همکاران شاخص و برتر صنعت بیمه انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه