English

خبرگزاری گزارش می دهد؛

مسئولیت اجتماعی ایران زمین از توسعه خدمات تا حفاظت از محیط زیست

ایران زمین در راستای مسئولیت اجتماعی از توسعه خدمات برای جلوگیری از شیوع ویورس کرونا تا حفاظت از محیط زیست برای نسل های آینده را در دستور کار قرار داده است.

مسئولیت اجتماعی ایران زمین از توسعه خدمات تا حفاظت از محیط  زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بانک ها نقشی کلیدی در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جوامع ایفا می کنند و این مساله می تواند در راستای ارائه خدمات بهتر باشد یا با ساخت مدرسه یا حمایت های نیکوکاران از اقشار کم درآمد جامعه باشد، از این رو با توجه به مسئولیت عظیم بانک ها در توسعه اقتصادی اجتماعات، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی، مسئولیت اجتماعی بانک ها در مقایسه با سایر بنگاه های فعال در عرصه صنعت و اقتصاد پررنگ تر است و در عین حال تاثیر مستقیم بر عملکرد مسئولانه سایر بنگاهها هم دارد، همچنین بانک ها وظیفه دارند در قبال مشکلاتی که برای جامعه و شهروندان اجتماعی خود به وجود می آورند، پاسخگو باشند.

بانک ها از طریق عملکرد خود می توانند تغییری چشمگیر و اثرگذار بر سایر کسب و کارها و در نهایت جامعه داشته باشند. در این میان بانک ایران زمین توانسته در حوزه مسئولیت اجتماعی و احداث مدارس و ارائه خدمات برای مقابله با شیوع کرونا و نیز مبارزه با بحران‌های زیست محیطی خدمات قابل توجهی را ارائه می‌کند.

بانک ایران زمین به همین منظور از مردادماه سالجاری نخستین پلتفرم خود را رونمایی کرده، سال‌هاست که با انتخاب مدل متفاوت از بانکداری، تعریف جدیدی از مسئولیت اجتماعی را ارائه داده است. چرا که مدیران این بانک باور دارند که مسئولیت اجتماعی تنها یک هزینه کردن بودجه و شوی نمایشی نیست؛بلکه بالاتر از آن است.این عوامل مهم سبب شده که تا از سال‌ها قبل این بانک مسیر خود را از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتالی تغییر دهد.

لازم به ذکراست بانک ایران زمین علاوه براینکه نگران آینده محیط زیست کشور است؛ بلکه در مواجهه با پاندومی کرونا در بین سایر بانک‌ها هم متفاوت ظاهر شد و نشان داد که سلامتی مردم بیش از پیش برای این بانک اهمیت دارد. در همین راستا خود را حامی نظام سلامت کشور می‌داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه