English

با حکم وزیر راه و شهرسازی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدمیعاد صالحی را به سمت معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ سال، منصوب کرد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج،  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی خطاب به سیدمیعاد صالحی وی را به سمت معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ سال، منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به پیشنهاد اینجانب و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ و تصویب هیات‌وزیران در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰، نظر به تعهد، تخصص و سوابق درخشان علمی و نخبگانی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت «معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

در این راستا، رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و تلاش در خصوص توسعه و تقویت ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور، ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری، رفع انحصار در حوزه تامین، تعیین‌تکلیف و راهبری پروژه‌های جاری و آتی ریلی از جمله کریدورهای بین‌المللی ترانزیتی و خطوط حمل و نقل ریلی پرسرعت و برقی، استفاده از جوانان نخبه، توانمند و با انگیزه و همچنین چابک‌سازی و اصلاح فرآیندهای سازمانی موردانتظار است.  توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه