English

امضای تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت اتاق مشترک با انجمن ورزش های الکترونیک

تفاهم‌نامه اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات و انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با هدف مشارکت، همکاری و تعامل طرفین در حوزه ورزش‌های الکترونیک منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت اتاق مشترک با انجمن ورزش های الکترونیک
به گزارش خبرگزاری موج

، تفاهم‌نامه اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات و انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با هدف مشارکت،  همکاری و تعامل طرفین در حوزه ورزش‌های الکترونیک منعقد شد. بر اساس این گزارش، در جلسه مشترکی که با حضور خانم  سادینا آبائی، عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات و سینا تقی زاده ، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با لقمان شاورانی، ریاست انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران برگزار شد،  دو طرف با امضای تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و مشارکت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

بر اساس این گزارش؛ شرکت و حضور انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در نمایشگاه جهانی دبی Dubai expo2020 ، برگزاری مسابقات مشترک ورزش‌های الکترونیک در ایام نمایشگاه دبی در دی ماه سال‌جاری،  معرفی و حمایت از استار تاپ های حوزه ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های موبایلی، معرفی و حمایت از متخصصان و فعالان حوزه ورزش های الکترونیک،  هوش مصنوعی و رباتیک ، حمایت از بازیکنان ورزش‌های الکترونیک و ایجاد شرایط مناسب جهت شرکت در رویدادهای بین المللی و منطقه ای، حمایت از باشگاه های ورزشی فعال در ورزش‌های الکترونیک و تسهیل در امور ترانسفر  بازیکنان ورزش‌های الکترونیک به باشگاه های اماراتی و حضور در مسابقات منطقه ای و  حمایت و  معرفی بازیسازان ایرانی و توسعه دهندگان حوزه بازی در امارات و استفاده از فرصت و پتانسیل نمایشگاه جهانی دبی از اهداف این تفاهم نامه مشترک محسوب می شود.

بر اساس این گزارش؛ سادینا آبائی، عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات  با بیان اینکه اکسپو ی دبی با شعار «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» بستری منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاری درس‌ها، راه‌حل‌ها و ایده‌ها برای ساخت فردایی بهتر را در اختیار جهانیان قرار می‌دهد گفت:  اکسپو ۲۰۲۱ دبی، فرصت ویژه و طلایی برای افرادی است که صاحب یک ایده ناب و بکر هستند و قادرند فناوری را با ایده ای که در اختیار دارند چند قدم به سمت جلو هل دهند. این تنها یکی از فوایدی که شرکت در اکسپو می تواند به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: کرونا، فرصتی را در اختیار بشر قرار داد تا بتواند در حوزه تکنولوژی و فناوری نیز، ایده های جالب توجهی را از خود بروز دهد و نشان دهد که هیچ محدودیتی نمی تواند ذهن یک انسان خلاق و خوش فکر را اسیر خود کند.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات در عین حال بیان کرد: اکسپو ۲۰۲۱ دبی زمان مناسبی است تا بتوان جهان را در مواجهه با این بیماری بررسی و عرصه هایی که در آن فناوری به خاطر بیماری کرونا دچار تغییر شدند را ارزیابی کرد  و در عین حال فرصت مغتنمی است تا بتوان جهان را بعد از کرونا به صورت کلی نگریست و دستاوردهایی که به واسطه این بیماری اختراع شدند را مشاهده کرد.

آبائی  با بیان اینکه این رویداد بزرگ یکی از اکسپوهایی است که در آن صنعت ایران و برندهای بزرگ می‌توانند به خوبی بدرخشند گفت: اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با هدف گسترش روابط تجاری بین دو کشور تشکیل شده و تقویت فضای تجاری و توسعه فعالیت های  اقتصادی دو کشور از اهداف اولیه تشکیل این اتاق مشترک بوده است.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و تکنولوژی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات  در این دیدار به صنعت مهم بازی های رایانه ای اشاره کرده  و یادآور شد:  اگر در گذشته ، گذران اوقات فراغت به عنوان امری حاشیه­ ای تلقی می شد، امروزه با تغییرات وسیعی که در جهان رخ داده است اوقات فراغت نه تنها امر حاشیه­ ای نیست بلکه یکی از مهمترین جنبه­ های زندگی افراد است که جنبه­ ی اقتصادی آن نیز بسیار قابل توجه است.

همچنین لقمان شاورانی، رئیس انجمن ورزش های الکترونیک ایران و دبیر کل سابق فدراسیون  ورزش های الکترونیک آسیا با اشاره به سابقه دبیر کلی فدراسیون آسیایی خود و ارتباط خوب و مناسب انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در سطح بین الملل بویژه با همتای اماراتی خود ، شیخ سلطان بن خلیفه آل نهیان ، رییس فدراسیون ورزش‌های الکترونیک امارات ، اظهار امیدواری کرد که ظرفیت های بین المللی انجمن را با کمک و همراهی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات فعال نمایند.

گفتنی است؛ به زودی دو باشگاه ورزش‌های الکترونیک ایران با حضور در امارات و در حاشیه برگزاری نمایشگاه جهانی اکسپوی دبی طی قراردادی با دو باشگاه فوتبال اماراتی قرارداد مشارکت و همکاری جهت ترانسفر بازیکنان ایرانی را منعقد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه