English

ریاست کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز منصوب شد

طی حکمی از سوی ریاست انجمن انجمن ورزش‌های الکترونیک، سوزان دولت آبادی به ریاست کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز منصوب شد.

ریاست کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز  منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز در بسیاری از کشورهای عضو فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک تشکیل شده است و در چند ماه گذشته این حوزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو طی حکمی از سوی ریاست انجمن انجمن ورزش‌های الکترونیک، سوزان دولت آبادی به ریاست کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز  منصوب شد.

به توصیه رسمی کمیته بین المللی المپیک (IOC) به کلیه فدراسیون های ورزشی جهان در خصوص ورود به حوزه ورزش‌های الکترونیک و با توجه به مصوبه رسمی شورای المپیک آسیا(OCA) در محاسبه مدال های رشته ورزش‌های المپیک در بازیهای آسیایی چین2022 ، انجمن ورزش‌های الکترونیک فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکیل و راه اندازی طرح  " کمیته ورزش‌های مجازی و شبیه ساز" را در دستور کار خود قرار داد.

 در یک سال اخیر، ویروس کرونا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات زندگی بشری را رقم زده است  و ورزش به عنوان یکی از جنبه‌های سرگرمی و سرمایه‌گذاری از گزند این ویروس در امان نمانده و نگرانی هایی مبنی بر کاهش فعالیت بدنی، افزایش چاقی و کم تحرکی در بین مردم در بعد ورزش همگانی و به تاخیر افتادن مسابقات و ارودهای آماده سازی تیم های ملی در بعد ورزش قهرمانی و در نتیجه افت آمادگی ورزشکاران را ایجاد کرده است.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر