English

کشتی آرا در گفتگو با خبرگزاری موج؛

احتمال ادامه رکود بازار طلا و سکه

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف ایران با بیان اینکه قیمت انس جهانی در دو هفته اخیر بعد از یک هفته ثبات سیر کاهشی داشته گفت: در شرایط کنونی پیش بینی می شود که ارزش پول ملی ایران با پیوستن به سازمان شانگهای بالا برود از این رو قیمت ارز کاهش خواهد یافت و حباب سکه تمام به 580 تومانی رسیده است.

احتمال ادامه رکود بازار طلا و سکه

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه  قیمت انس جهانی در دو هفته اخیر بعد از یک هفته ثبات سیر کاهشی داشته و به طور متوسط 48 دلار کاهش داشته است، گفت: دیروز شنبه نسبت به روز پنجشنبه قبل قیمت انس باز هم کاهش داشت و اثر آن روی بازار سکه و طلا هم نمایان شد و همین مساله باعث رکود بازار طلا و سکه شده است.

محمد کشتی آرا با بیان اینکه قیمت ارز هم در بازار ایران کاهش داشته است، افزود: حباب سکه هم تغییرات زیادی نداشته و تنها کمی افت داشته است و حباب سکه تمام به 580 تومان رسیده است.

او درباه وضعیت بازار مصنوعات طلا گفت: در حال حاضر بازار تحت تاثیر ماه سفراست به همین دلیل تا پایان این ماه رکود همچنان ادامه پیدا می کند و تا زمانی که تغییری در قیمت دلار یا انس جهانی پیش نیاید به نظر می رسد تغییری در وضعیت عرضه و تقاضا به وجود نیاید.

رئیس کمیته طلا و جواهرات اتاق اصناف ایران درباره وضعیت قیمت ارز و تاثیر آن بر آینده بازار طلا در ایران گفت: در شرایط کنونی پیش بینی می شود که ارزش پول ملی ایران با پیوستن به سازمان شانگهای بالا برود از این رو قیمت ارز کاهش خواهد یافت و تاثیر آن روی بازار سکه و طلا هم نمایان خواهد شد.

کشتی آرا پیش بینی ها حکایت از انتظار بازار برای شفاف شدن وضعیت اقتصاد کشور است، گفت: وضعیت کنونی روند نزولی در بازار را نشان می دهد و این مساله باعث شده تا در تولید مصنوعات رکود و کمبود نقدینگی مواجه باشیم .

او افزود: در شرایط کنونی نمی توان درباره تاثیر آغاز مذاکرات برجام بر نوسانات بازار صحبت کرد اما به طور قطع با جهت گیری مذاکرات بر بازار تاثیر خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه