English

گزارش شرکت خدمات استخدام آمریکا؛

کاهش استخدام شرکت‌ها همزمان با موج کرونا دلتا

گزارش جدید شرکت خدمات استخدام آمریکا، ای‌دی‌پی، شرکت‌های آمریکایی در ماه گذشته تحت تاثیر کرونای دلتا اشتغال بسیار کمتری ایجاد کرده‌اند.

کاهش استخدام شرکت‌ها همزمان با موج کرونا دلتا

به گزارش خبرگزاری موج، گزارش جدید شرکت خدمات استخدام آمریکا، ای‌دی‌پی، شرکت‌های آمریکایی در ماه گذشته اشتغال بسیار کمتری ایجاد کرده‌اند. این در حالی اتفاق افتاد که هم‌زمان با موج کرونای دلتا میزان استخدام شرکت‌ها هم کاهش یافت.

در حالی که اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی کرده بودند شرکت‌های آمریکایی ۶۰۰ هزار شغل جدید ایجاد کنند، آنها فقط ۳۷۴ هزار شغل ایجاد کردند.

داده‌های ماه جولای هم اصلاح شد و مشخص شد شرکت‌های خصوصی آمریکا در آن ما به جای ۳۳۰ هزار شغل که قبلاً اعلام شده بود، ۳۲۶ هزار شغل ایجاد کرده بودند.

اما این گزارش نشانه‌های امیدبخشی هم در خود داشت. بیشتر افزایش مشاغل در بخش مسافرت و پذیرایی و اوغات فراغت انجام شده بود که نشان می‌دهد اقتصاد آمریکا در حال خروج از بحران کرونا است.

بازگشایی مدارس و تشدید مراجعه بیماران مبتلا به کرونای دلتا به بیمارستان در برخی شهرهای آمریکا باعث شد تا شرکت‌های فعال در این ۲ بخش روی هم رفته ۵۹ هزار شغل جدید ایجاد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه