English

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار

بهروز آقایی گفت: دو محموله ۱۳۶ هزار تنی گندم فله و یک کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت فله و یک کشتی جهت صادرات مواد معدنی آماده پهلوگیری و شروع عملیات تخلیه و بارگیری هستند.

ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: این کشتی‌ها شامل دو محموله ۱۳۶ هزار تنی گندم فله و یک کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت فله و یک کشتی جهت صادرات مواد معدنی است که در لنگرگاه بندر شهید بهشتی چابهار  آماده پهلوگیری و شروع عملیات تخلیه و بارگیری هستند.

آقایی درخصوص فرآیند ترخیص و خروج مطلوب این محموله ها گفت: با زیرساختهای ایجاد شده در این بندر اقیانوسی و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری امکان پهلودهی و تخلیه انواع کشتی و گروه های کالایی در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت فراهم می باشد.

وی افزود: با توجه به تعامل مطلوب در اداره کل بنادر و دریانوردی با سایر ارگان های مرتبط ، تمامی کالاهای وارداتی علی الخصوص کالاهای اساسی با کوتاهترین رویه های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد هدف در سراسر کشور حمل می شوند.

آقایی ادامه داد: گندم، جو دامی، ذرت، برنج، شکر، محصولات کشاورزی، روغن نباتی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق بندر چابهار وارد می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه