English

باحضور معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفت:

تقدیر از بانک سینا به عنوان یاور اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)

در مراسم تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

تقدیر از بانک سینا به عنوان یاور اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

به گزارش خبرگزاری موج، در مراسم تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، از بانک سینا به پاس اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش این کمیته تقدیر به عمل آمد.

این مراسم به منظور تجلیل از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کمیته امداد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و مدیران عامل بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات اشتغال در بانک مرکزی برگزار شد.

در این مراسم از بانک سینا که با اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که زمینه ایجاد اشتغال و کار را برای مددجویان این کمیته فراهم نموده و همچنین با اهدای تبلت به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش این کمیته زمینه تحصیل ایشان از طریق آموزش های راه دور را ایجاد نموده، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علیرضا تقدیری قائم مقام بانک سینا به نمایندگی از مدیرعامل بانک، در جلسه حضور یافته و لوح تقدیر را از معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی