English

پیام تسلیت مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست
به گزارش خبرگزاری موج، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست پیامی صادر کرد.
متن پیام تسلیت منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
«فاجعه دردناک و تاسف برانگیز سقوط اتوبوس حامل اصحاب رسانه و درگذشت دو بانوی خبرنگار خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را تسلیت عرض می کنم.
خبر تلخ و کوتاه حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست قبل از نگاشته شدن خبر احیای دریاچه ارومیه، که منجر به فوت دو خبرنگار جوان متعهد و توانمند حوزه محیط زیست کشورمان شد، جامعه خبری را در غم و اندوه فرو برد. خبرنگارانی که در راه کسب اطلاعات صحیح و مطمئن در عصر انفجار اطلاعات، پای سوگند خویش ایستادند و مبنا و معیار خود در این راه را آیه «ن والقلم و ما یسطرون» قرار دادند.
اینجانب خبر درگذشت این دو بانوی تلاشگر عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را به خانواده گرانقدر و داغدار ایشان و نیز جامعه بزرگ رسانه کشور بخصوص خبرگزاری های ایرنا و ایسنا تسلیت می گویم. از خداوند یکتا برای این دو عزیز از دست رفته، غفران واسعه الهی و برای آسیب دیدگان این سانحه غم انگیز، شفای عاجل و سلامتی آرزومندم».
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی