English

مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران شعب استان خوزستان:

افزایش بهره وری و کارایی شعب رضایتمندی مشتریان را به همراه دارد

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان خوزستان که به همراه جمعی از مدیران بانک صورت گرفت، بر ضرروت افزایش بهره وری و کارایی شعب در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

افزایش بهره وری و کارایی شعب رضایتمندی مشتریان را به همراه دارد

 

به گزارش خبرگزاری موج، ایمانی مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران باجه و شعبه دزفول و شعبه اندیمشک، ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی استان خوزستان، بر لزوم تلاش جهت افزایش بهره وری بیشتر و کارایی بالاتر شعب اشاره کرد و گفت: بانک سینا همواره با ارائه ایده ها و برنامه های نوین، گام های مثبتی در جهت ارتقاء بهره وری و کارایی در تمام شاخص ها برداشته است تا زمینه رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.

وی در این دیدار به اهمیت جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های مولد اشاره کرد و افزود: اولویت و هدف بانک در حوزه تخصیص طی سال ۱۴۰۰ تحقق شعار سال مبنی بر اشتغال زایی و رفع موانع است و باید از ظرفیت های بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و تقویت تولید داخل و توسعه رونق اقتصادی کشور بهره جست.

مدیرعامل بانک سینا، مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان را از عوامل موفقیت بانک دانست و افزود: تعامل با صاحبان کسب و کار تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار بانک دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: بانک سینا با برنامه ریزی های هوشمند در راستای افزایش سهم بازار کوشا است و با بازاریابی های هدفمند و بهره مندی از فضای موجود بر این امر متمرکز شده است.

گفتنی است دکتر ایمانی و هیات همراه در جریان این سفر یک روزه، در محل یادمان شهدای هفت تپه حضور یافتند. وی ضمن قدردانی از ایثارگری و جانفشانی این عزیزان گفت: امنیت کشور محصول ازخودگذشتگی و فداکاری شهداست و زنده نگه داشتن یاد آن ها وظیفه هر ایرانی است.

در این سفر هادی آقابابایی عضو هیات مدیره بانک، یزدی خواه معاون شعب و مناطق، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و نجفی مدیر شعب منطقه خوزستان، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه