English

عضو بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در حاشیه امضای تفاهمنامه با صنایع ملی پتروشیمی ایران در پاسخ به موج؛

اروپا و آمریکا آماده جهش اقتصادی بعد از کرونا هستند / تحریم ها علیه ایران رفع می شود

در حاشیه نشست تعالی سازمانی، تفاهمنامه همکاری بین صنایع ملی پتروشیمی ایران و موسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان امضا شد که بر مبنای این تفاهمنامه آموزش های رسمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در صنعت پتروشیمی ایران آغاز خواهد شد.

اروپا و آمریکا آماده جهش اقتصادی بعد از کرونا هستند / تحریم ها علیه ایران رفع می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در حاشیه نشست تعالی سازمانی، تفاهمنامه همکاری بین صنایع ملی پتروشیمی ایران و موسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان امضا شد که بر مبنای این تفاهمنامه آموزش های رسمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در صنعت پتروشیمی ایران آغاز خواهد شد.

عضو هیات علمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ابتدای نشست تعالی سازمانی صنایع ملی پتروشیمی با اشاره به اینکه ایران در آینده بازار خوبی کسب خواهد کرد، گفت: امروزه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و مسائل سیاسی در ایران پیش بینی هم را سخت تر کرده است.

هانس اشنایدر با بیان اینکه این فرآیندهای غیر قابل پیش بینی باعث شده هیچ صنعتی با حداکثر ظرفیت کار نکند، افزود: در حال حاضر روز مرگی یعنی مرگ و همواره باید با دیجیتالی شدن تغییر کرد و دنیا دیگر مثل قدیم نیست و اگر تغییر را نپذیریم عقب خواهیم ماند.

او با اشاره به اینکه انسان ها به زودی خود را در یک کسب و کار جدید خواهند دید، تصریح کرد: در شرایط کنونی آینده فقط فناوری نیست، بلکه تغییر در فناوری است.

اشنایدر با بیان اینکه پیامدهای اقتصادی و سیاسی به اندازه فناوری می تواند در فعالیت شرکت ها و کسب و کارها تاثیر بگذار، اظهار کرد: در شرایط کنونی قرار نیست که ثروتمندان ثرتمندتر و فقرا فقیرتر شوند، هرچند طبق گزارش سازمان ملل این مساله در کشورهای سرمایه داری در حال رخ دادن است، از این رو پدیده مهاجرت هم در حال وقوع است که باید نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

رئیس هیات مدیره موسسه خدمات کیفیت آلمان با اشاره به اینکه در آمریکا برنامه ریزی ها برای جلوگیری از گرمایش زمین آغاز شده و آنها توانایی کسب دستاوردهای را دارند، تصریح کرد: در شرایط کنونی سرمایه داری صرف شکست خورده و کمونیست و سوسیالیست هم پیش از در جهان حذف شد و باید ترکیبی از اینها در جهان امروز بکار گرفته شود و در واقع اقتصاد بازار یا اقتصاد مردمی باید اجرایی شود و مسائل زیست محیططی هم لحاظ شود.

او با تاکید بر اینکه امروز تسلا پیشرو در خودروهای هوشمند است و یک ایده غیرمتعارف دارد، گفت: ده سال پیش شرکت تسلا وجود نداشت اما امروز بزرگترین خودروسازها دنیا مجبورند این شرکت را دنبال کنند این شرکت اینقدر پیشرفت کرده که آمریکایی ها تمام محصولات تولیدی این شرکت را برای ده سال آینده را پیش خرید کرده اند.

عضو هیات علمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در حاشیه این برنامه در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره پیش بینی وضعیت اقتصاد دنیا در چند سال آینده با نگاهی به تاثیرات اپیدمی کرونا، گفت: به طور قطع اروپا و آمریکا آماده ای یک جهش اقتصادی بعد از پایان کرونا هستند و زمینه های آن هم اکنون در حال آماده شدن است، به طور قطع در ایران و سایر کشورهای دیگر هم رشد اقتصادی به وقوع خواهد پیوست، زیرا پیش بینی ها حاکی از این است که تحریم ها برای ایران برطرف خواهد شد و ایران می تواند بازار خود را به شدت توسعه دهد.

ایجاد چشم انداز و راهبردهای متقابل

همچنین عضو کمیته طراحی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در نشست تعالی سازمانی شرکت ملی صنایع به صورت آنلاین با اشاره به اینکه ایجاد چشم انداز و راهبردهای متقابل برای سازمان و ذی نفعان از عوامل موثر در دستیابی به موفقیت در بازار کنونی است، گفت: در شرایط کنونی باید طرح های تعالی سازمانی اجرا شود و استراتژی منطقی با درک سیستم و شرایط بازار طراحی شود.

بومل با بیان اینکه در پروژه های مختلف باید ارزیابی به درستی انجام شود، تصریح کرد: به طور قطع پروژه بدون مدیریت موفقیت آمیز نخواهد بود و مدیران باید در پایان اجرای پروژه میزان موفقیت را ارزیابی کند.

9 ابرچالش در دنیا وجود دارد

قائم مقام بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در این نشست آنلاین با اشاره به اینکه چالش های زیادی در محیط های سازمانی در دنیا وجود دارد، گفت: براساس مطالعات چندین ساله بنیاد مدیریت کیفیت اروپا 9 ابرچالش وجود دارد اما با توجه به اینکه در دنیا خلق دیتا و نوآوری می شود همواره باید شرایط کسب و کارها برای آینده فراهم شود.

جان لوکا موله با بیان اینکه باید با دنیای دیجیتال هماهنگ بود، افزود: طبق استراتژی سازمان تجربه دیجیتالی شدن باید پیش بینی شود و از آنجایی که منابع کم و انتظارت بالاست باید شرایط محیط زیستی در همان ابتدا در کسب و کارها لحاظ شود و سازمان ملل هم تاکید کرده که در راستای توسعه پایدار باید گام برداریم و تنش ها هم باید کاهش یابد تا بتوانیم به پیشرفت برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی