English

امیرحسین بحرینی؛

افزایش تولیدات اتیلن ها به ۲ میلیون تن تا سال ۱۴۰۰

مدیرعامل ایران ساسول گفت: در حال حاضر 1 میلیون و 700 هزار تومان انواع محصولات پتروشیمی تولید می کنیم که تا سال 1400 به 2 میلیون تن می رسیم.

افزایش تولیدات اتیلن ها به 2 میلیون تن تا سال 1400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل پتروشیمی ایران ساسول در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی تولید می کنند، گفت: تا سال 1400 آریاساسول به تولید دو میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی خواهد رسید.

امیرحسین بحرینی با بیان اینکه در سه سال گذشته به تولید پایدار طراحی شده رسیده ایم، افزود: در سال 97 از مجموع 5800 میلیارد تومان فروش 3250 میلیارد تومان سود داشته ایم.

او با تاکید بر اینکه توقف یک ماهه در شرکت برای افزایش واحد اولفین داریم، تصریح کرد: از 20 مهرماه تا 20 آبان ماه توقف تولید خواهیم داشت و به دنبال آن 10 درصد افزایش تولید اولفین خواهیم داشت و از 1 میلیون تن تولید به یک میلیون و صد هزار تن خواهیم رسید.

مرضیه طهماسبی رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی با اشاره به اینکه در توافق با سازمان گسترش و نوسازی به دنبال تامین تمام نیازهای صنعتی هستیم، گفت: تقویت تولیدات پایین دستی صنعت کمک می کند تا در مسیر رشد اقتصادی حرکت کنیم.

او با بیان اینکه شرکت ها بعد از تامین نیاز داخلی می توانند صادر کنند، افزود: در حال حاضر در کشور مشکلی برای تامین نیاز داخلی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه