English

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه مشخص شد

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۴۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهره مند رییس اتحادیه قنادان تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری، اظهار داشت: قنادی‌ها در گروه یک شغلی قرار دارد و در با وجود تعطیلی بازار در پایتخت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از روغن مورد نیاز قنادان برای ماه مبارک رمضان تامین شده است، خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مصرف تولیدکنندگان شیرینی از طریق خرید از بازار آزاد انجام می‌شود تا بتوانند محصول کافی تولید و عرضه کنند.

بهره‌مند با بیان اینکه در تولید و عرضه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی‌های مردم مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: تهیه مواد اولیه، دغدغه قنادان است، اما تاکنون در تامین آن با مشکل کمبود مواجه نشده اند.

به گفته وی، خرید تولیدکنندگان شیرینی از بازار آزاد بر قیمت محصول تاثیر گذار است، اما قنادان در تلاش هستند تا کمترین درصد افزایش را در شرایط فعلی اعمال کنند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحد‌های درجه یک ۴۸ هزار تومان و برای واحد‌های درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می‌شود.

سال گذشته به ازای هر کیلوگرم زولیبا و بامیه درجه یک قیمت ۲۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی