English

از سوی ستاد تنظیم بازار:

قیمت زولبیا و بامیه در لرستان اعلام شد/ قیمت نان، هفته آینده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، قیمت عرضه زولبیا و بامیه درجه یک و ۲ به ترتیب ۲۲ هزار و ۱۸ هزار تومان است.

قیمت زولبیا و بامیه در لرستان اعلام شد/ قیمت نان، هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، قیمت زولبیا و بامیه درجه یک و 2 به ترتیب 22 هزار و 18 هزار تومان است.

وی، ادامه داد: قیمت حلیم درجه یک و 2 به ترتیب 16 و 12 هزار تومان، آش شله قلمکار هر کیلوگرم 20 و سایر آش ها 14 هزار تومان مصوب شده است.

صفی‌خانی با بیان اینکه یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه شکر استان برای ماه رمضان تامین شده و در حال بسته بندی و توزیع در بازار است تصریح کرد:‌ این میزان شکر تنها سهمیه خانوار است و دربسته های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصوب پنج هزار و ۹۰۰ تومان توسط ۲کارخانه در حال بسته بندی است و  طی هفته جاری توزیع می شود.

رئیس سازمان صمت لرستان، افزود: یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه برنج نیز وارد استان و تاکنون در خرم آباد توزیع شده که این کالا نیزبا قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۲ هزار تومان از درب انبار و ۸۰ هزار تومان برای مصرف کننده به فروش می رسد.

او سهمیه گوشت و مرغ منجمد ستاد تنظیم بازار لرستان در ماه رمضان را ۵۷۴ تن برشمرد و اظهار داشت: یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه روغن نباتی نیز در حال انتخاب مباشر و حمل به استان است.

محمدرضا صفی‌خانی، سهمیه خرمای مضافتی و کبکاب را به ترتیب یکهزار و ۷۲۳ و ۵۷۴ تن عنوان کرد و افزود: این اقلام باید به ترتیب با قیمت هر بسته ۲۴ و ۱۸ هزار تومان برای مصرف کننده ارائه شود و اولویت توزیع آن فروشگاههای زنجیره ای و منتخب است.

در خصوص قیمت نان، هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: قیمت گذاری در خصوص نرخ نان و تصمیم در این رابطه تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه