English

امام جمعه یزد:

کمک‌های مردمی باید باری را از دوش دولت بر دارد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: کمک‌های مردمی باید به گونه‌ای باشد که باری را از دوش دولت بردارد تا دولت بتواند مدیریت لازم برای رفع مشکلات را فراهم کند.

کمک‌های مردمی باید باری را از دوش دولت بر دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در جمع مسوولان رزمایش مواسات ادامه داد: در حوزه توزیع غذا و افطاری‌ ماه رمضان باید مدیریت لازم صورت گیرد که در تمام استان و با محوریت مساجد و محلات ، کار کاملا بهداشتی باشد و هم تمام افراد به ویژه نیازمندان از آن استفاده کنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه لازمه این موضوع هماهنگی بین خیران و افرادی است که در این حوزه کار می‌کنند گفت: باید هماهنگی لازم صورت گیرد که بتوانیم تمام افراد جامعه را در برنامه کمک‌ها تحت پوشش قرار دهیم.

ناصری یزدی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که این روزها خیلی از افراد با آن مواجه شدند بحث اشتغال است که حتما باید برای آن برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با این نوع برنامه‌ریزی‌ها و نحوه کمک ‌ها باید برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم چرا که همیشه نمی‌توان کمک‌ها را به صورت حضوری و در قالب اهدای بسته‌های معیشتی انجام دهیم.

امام جمعه یزد یادآور شد: در این حوزه باید چند کار را انجام دهیم که اولین مورد آن شناسایی دقیق نیازمندان و نیازهای آنهاست تا بتوان هم کمک‌ها را به درستی انجام دهیم و هم آبروی آن‌ها را حفظ کنیم.

ناصری یزدی ادامه داد: علاوه بر این باید جنبه های  مردمی کمک‌ها هم حفظ شود تا زمینه تداوم آنها فراهم شود، اگر جنبه مردمی را حفظ نکنیم قطعا در یک مدت کوتاه می‌توان کار انجام داد و ادامه‌دار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را رفع کند، گفت: کمک‌های مردمی باید به گونه‌ای باشد که باری را از دوش دولت بردارد تا دولت بتواند مدیریت لازم برای رفع مشکلات را فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه