English

امام جمعه یزد:

سریع و بدون سستی باید تولید کشور را تقویت کنیم

امام جمعه یزد با اشاره به نامگذاری امسال گفت: امسال رهبر معظم انقلاب مسئله جهش تولید را مطرح کردند و ما باید به صورت جهشی، سریع و بدون سستی تولید کشور را تقویت کنیم.

سریع و بدون سستی باید تولید کشور را تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در تماس تلفنی با برخی مدیران در راستای رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید افزود: امسال رهبر معظم انقلاب مسئله جهش تولید را مطرح کردند و ما باید پیشرفتمان بیش از این حرف‌ها باشد و به صورت جهشی، سریع و بدون سستی تولید کشور را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های بسیار مهم در حوزه تولید کشور عرصه کشاورزی است ادامه داد: به ویژه در عرصه کشاورزی باید با جدیت تلاش کنیم و خداوند متعال نعمت باران را به ما ارزانی کرده باید سعی بر مدیریت منابع آبی کنیم و از آن برای تولید در کشور استفاده کنیم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: به ویژه باید در این عرصه برای تابستان ذخیره کنیم و جلوی اتلاف منابع آبی را بگیریم و با استفاده از سامانه های نوین آبیاری از جمله کشت قطره ای هم تولید در حوزه کشاورزی را افزایش دهیم، آب لازم برای تابستان را حفظ کنیم و در جهش کشاورزی جدی باشیم تا در هیچ یک از عرصه‌های مواد مصرفی کشور محتاج دیگران نباشیم.

ناصری یزدی تصریح کرد:  در این حوزه باید به سمت جهش در تولید ابزار و ماشین‌آلات برویم و نیازهای اساسی کشور را با تولید در داخل کشور تامین کنیم تا با رشد و توسعه روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: در عرصه های الکترونیکی، نرم افزارها و دیگر عرصه‌های صنعتی و کشاورزی، باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که در مدت زمان کوتاهی وابستگی را به صورت کامل قطع کنیم و در تمام کارهای خود، جهش تولید را رفع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه