English

مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه بر داد؛

عبور از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال «جهش تولید»

مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال «جهش تولید» شرکت فولاد مبارکه از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات عبور کرد.

عبور از مرز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال «جهش تولید»

به گزارش خبرگزاری موج، یونس حمزوی اظهار داشت: در سال «جهش تولید»، شرکت فولاد مبارکه با همت و تلاش همه کارکنان شرکت، توانست از مرز ۷میلیون و ۶۰۰هزارتن فروش انواع محصولات خود عبور کند.

وی با اشاره به تحقق برنامه سال و ثبت رکورد جدیدی در فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته تصریح کرد: در سال «جهش تولید» ۷میلیون ۷۵۳ هزارتن انواع محصول به مقصد مشتریان ارسال شد.

مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: این رکورد شامل یک میلیون و۳۴۰ هزار تن تختال، چهار میلیون و۶۰۰ هزار تن محصولات گرم و یک میلیون و ۸۱۳ هزار تن انواع محصولات سرد و پوشش دار بوده است که به مقصد مشتریان ارسال شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته علاوه بر تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه سال ۱۳۹۹ در حوزه حمل محصولات، با رشد سه و نیم درصدی حمل محصول نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، رکورد جدیدی در حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه نیز رقم خورد.

حمزوی دستاوردهای مهم حاصله را به خانواده بزرگ گروه فولاد مبارکه و همه ذینفعان تبریک گفت و افزود: با همراهی مدیریت عالی شرکت و در سایه تلاش و همکاری تمامی کارکنان شاهد دستیابی به توفیق های جدید در شرکت فولادمبارکه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی