English

اردکانیان:

بهره گیری از ظرفیت ‌ها و امکانات کشور لازمه انجام تجارت خارجی با جهان است

وزیر نیرو گفت: بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات کشور و همچنین حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در بازار‌های بین المللی لازمه انجام تجارت خارجی با جهان است.

بهره گیری از ظرفیت ‌ها و امکانات کشور لازمه انجام تجارت خارجی با جهان است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست دیپلماسی اقتصادی اوراسیا اظهار کرد: برگزاری این چنین همایش‌ها و اجلاس‌های مشابه می‌تواند تاثیر به سزایی در زمینه گسترش تجارت و دیگر همکاری‌های جهانی داشته باشد.

او افزود: باید این موقعیت‌ها را فرصت شمرد و با استفاده از آن‌ها اهداف ملی، تجاری و راهبردی کشور را برآورده کنیم.

وزیر نیرو بیان کرد: پیش از هر اقدامی در این زمینه‌ها باید توجه داشته باشیم که چالش‌های موجود و موانع احتمالی را شناسایی کنیم تا در راه رسیدن به اهداف با هیچ مشکلی مواجه نشویم و در صورت بروز مشکل آن را به سادگی بر طرف کنیم.

اردکانیان ادامه داد: امضا و اجرای توافقنامه موقت تجارت آزاد میان ایران و اوراسیا یک حرکت کاملا هوشمند و راهبردی در زمینه تجارت است که ایران را در راه رسیدن به اهداف نزدیک‌تر می‌کند که البته منطبق با اهداف ملی نیز هست.

او تصریح کرد: اهداف و راهبرد‌های پیش روی ایران، صادرات و تجارت آزاد را می‌طلبد که ان شا الله با امضای این موافقت نامه و تجارت آزاد دایمی با کشور‌های جهان این مهم ممکن است.

وزیر نیرو ابراز کرد: بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات کشور و همچنین حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در بازار‌های بین المللی لازمه انجام تجارت خارجی با جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه