English

وحید مرندی مقدم در پاسخ به خبرگزاری موج؛

وزارت نفت تا شهریور ۹۹ فرصت استانداردسازی مازوت را داشت

معاون سازمان استاندارد گفت: قطع شدن گاز نیروگاهها و پالایشگاه ها و مصرف مازوت منجر به افزایش آلایندگی شده است.

وزارت نفت تا شهریور ۹۹ فرصت استانداردسازی مازوت را داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون سازمان استاندارد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مطالب که درباره بی کیفیت بودن مواد غذایی صادر می شود کذب است، گفت: فیلمی برای من ارسال شده که کرم زنده در سوسیس و کالباس بود که این موضوع غیرممکن است و تنها برای بی اعتمادی مردم به نظام منتشر می شود، چراکه فردی که در یکی از این کلیپ ها مدعی بود که عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است که پیگیری ما نشان داد واقعیت ندارد.

وحید مرندی مقدم با بیان اینکه اسقاط موتورسیکلت ها به عهده راهنمایی و رانندگی است، افزود: در رابطه با آلایندگی خودرو و موتورسیکلت سازمان محیط زیست مسئول است و مجوز مربوط به آن هم توسط این سازمان صادر می شود.

مرندی مقدم در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره آلایندگی مازوت گفت: در حال حاضر بخشی از آلودگی هوا ناشی از سوخت و خودرو است و قطع شدن گاز نیروگاهها و پالایشگاه ها و مصرف مازوت هم منجر به افزایش آلایندگی شده است. در حال حاضر طبق قانون هوای پاک تا تاریخ یک شهریور 99 باید مازوت را استاندارد می کرد و وظیفه سازمان محیط زیست است که اقدامات و پیگیری های لازم را برای اجرای استاندارد اجباری این نوع سوخت پیگیری کند.

او افزود: طبق قانون هوای پاک فرجه ای برای استاندارد کردن گازوئیل تا 1 شهریور 99 به وزارت نفت فرصت داده شود و از آنجایی که به تازگی بخشی از بنزین پالایشگاه خلیج فارس صادر می شود عملا موضوع واردات بنزین بی کیفیت منتفی است چون واردات بنزین انجام نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه