English

محمدرضا جولایی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مصرف گاز بخش صنایع متناسب با مصرف بخش خانگی است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز بخش نیروگایی ۶۰ میلیون متر مکعب است که متناسب با مصرف بخش خانگی است و هر چقدر مصرف بخش خانگی بیشتر شود، گاز مصرفی بخش صنایع و نیروگاه ها هم بیشتر می شود.

مصرف گاز بخش صنایع  متناسب با مصرف بخش خانگی است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه مصرف گاز بخش نیروگایی ۶۰ میلیون متر مکعب است که متناسب با بخش خانگی است، اظهار کرد: مصرف گاز بخش صنایع و نیروگاه‌ها با مصرف بخش خانگی ارتباط نزدیکی دارد و هر چقدر مصرف بخش خانگی بیشتر شود گاز مصرفی بخش صنایع و نیروگاه ها هم بیشتر می شود.

محمدرضا جولایی با تاکید بر اینکه ۸۲۰ میلیون متر مکعب تولید گاز داریم، اظهار کرد: به طور کلی عرضه گاز به بخش خانگی و تجاری در اولویت قرار دارد و هرچقدر از گاز تولیدی باقی بماند در اختیار صنایع و نیروگاه ها قرار می گیرد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با بیان اینکه هرچقدر صرفه جویی در مصرف بخش خانگی بیشتر باشد گاز کمتری به بخش صنایع می رسد، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از نیروگاه ها قدیمی هستند و راندمانی تا حدود ۳۰ درصد دارند که توصیه ما این است که نیروگاه ها با روش سیکل ترکیبی تولید کنند تا از این طریق راندمان آنها بالا برود

او درباره وضعیت گازرسانی به سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر دو نیروگاه در سیستان و بلوچستان جزو برنامه های گازرسانی است.

جولایی با بیان اینکه گازرسانی نیروگاه چارک از طریق مسیرگازی چابهار انجام می شود، افزود: هم اکنون نیروگاه های ایرانشهر و بمپور متصل شده اند و اگر دو نیروگاه باقی مانده هم به گاز متصل شوند برنامه این بخش اجرایی شده است.

او درباره گازرسانی به مناطق شهری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: پروژه گازرسانی بخش شهری تا حدودی انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه