English

در ادامه حمایت‌های پیشین؛

بانک توسعه تعاون ۲۰۰ میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت به پتروشیمی امیرکبیر پرداخت می‌کند

مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دیدار با مدیر شعب استان خوزستان، بر اثربخشی تسهیلات بانک توسعه تعاون در رونق فعالیت این مجموعه تأکید کردند.

بانک توسعه تعاون ۲۰۰ میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت به پتروشیمی امیرکبیر پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، جلیل کرمی برجوئی مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان خوزستان، در دیداری با مدیران پتروشیمی امیرکبیر در خصوص افزایش و توسعه راهکارهای همکاری‌های متقابل و برنامه‌های حمایتی بانک توسعه تعاون از صنایع مختلف در کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر نمود.

در این دیدار که با همراهی کارشناس بازاریابی استان و به منظور افزایش تعاملات فی‌مابین بانک و شرکت صورت پذیرفت، مدیر شعب استان خوزستان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تعاملات خود با مجموعه صنعت کشور و ازجمله شرکت پتروشیمی امیرکبیر را تداوم بخشیده و قویتر از گذشته آمادهٔ ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری به این مجموعه است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقتصاد خانوار در پرداخت تسهیلات خرد نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تأکید مدیران ارشد این بانک همواره بر تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به عموم افراد است.

در ادامه این دیدار رحیمی، مدیر امور مالی پتروشیمی امیرکبیر از عملکرد بانک توسعه تعاون قدردانی کرد و گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون موجب افزایش بهره‌وری شرکت پتروشیمی امیرکبیر شد

گفتنی است بانک توسعه تعاون مطابق تفاهم‌نامه منعقدشده با پتروشیمی امیرکبیر، در بازهٔ زمانی بهمن ۹۸ تا فروردین ۹۹ بیش از ۱۰۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مجموعاً به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به پرسنل این شرکت پرداخت‌نموده است که بنا بر اذعان مدیران شرکت، علاوه بر کارگشایی از امور این قشر، در افزایش بهره‌وری شرکت نیز تأثیر چشمگیری داشته است و علاوه بر آن سبب شده بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک جوان توانمند و چالاک در ذهن این بدنه صنعتی کشور تثبیت شود.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار بنا بر توافق به‌عمل‌آمده مقرر شد تا پایان سال جاری مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود کمتر از نظام بانکی یعنی ۹ درصد توسط بانک توسعه تعاون در به منظور رفع نیازهای ضروری در قالب تفاهم‌نامه‌ای به پرسنل شرکت پتروشیمی امیرکبیر پرداخت گردد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی