English

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

انتقال دانش ضمنی فرصت ‌آفرین است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر موضوع انتقال دانش ضمنی و نقش آن در ایجاد فرصت‌ها و غلبه بر تهدیدها تأکید نمود.

انتقال دانش ضمنی فرصت ‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه برخی مدیران ارشد بانک در استان آذربایجان غربی حضور یافته است اظهار داشت: سرمایه انسانی ارزشمندترین دارایی بانک است و تعامل بیشتر صف و ستاد، بانک را در نیل به اهداف عالی کمک می‌کند.

مهدیان که از ارومیه هم‌زمان بصورت ویدئو کنفرانسی با همکاران سه استان آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز سخن می‌گفت، با معرفی و انتصاب نریمان جهانبخش بعنوان مشاور مدیرعامل در شمال غرب کشور، حضور و تجربیات ارزشمند ایشان را مزیت و فرصتی برای پیشبرد اهداف بانک در این استان‌ها تلقی نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بخش دیگر از سخنان خود اشتغال پایدار روستایی را از اولویت‌های این بانک برشمرد و تصریح نمود: بانک توسعه تعاون به سبب عملکرد مثبت در چهار مرحله پیشین، در اجرای مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی نیز مسئولیتی مهم بر عهده دارد.

مهدیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تجربیات مطلوبی از اجرای طرح‌های ملی در سطح استان‌ها حاصل‌شده است که اشتراک این تجربیات به عنوان دانش بومی و سازمانی قابل بهره‌برداری است و انتقال دانش ضمنی کارکنان در ارتقای سطح خدمات تخصصی بانک حائز اهمیت است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این سفر از شعب مرکزی، مدرس، فرهنگیان و شهید باکری ارومیه بازدید نمود و با همکاران در خصوص فعالیت‌های بانک، نکاتی را توصیه کرد. ترویج فرهنگ بانکداری از نکات برجسته مورد تأکید مدیرعامل در این نشست‌ها بود. مهدیان در این خصوص خاطرنشان کرد: احترام به ارباب‌رجوع و کار بدون منت برای مردم باید سرلوحه کارکنان صف و ستاد قرار گیرد. وی افزود: خدمت شجاعانه همراه با صداقت، شفافیت و سرعت همواره به عنوان توصیه مدیران ارشد بانک به همکاران و عزیزان شعبه مورد تأکید بوده است.

وی حرکت روبه‌جلوی بانک توسعه تعاون را در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و اشتغال‌زایی مثبت ارزیابی کرد و تقویت حوزه تجهیز و تخصیص منابع را از لحاظ افزایش سهم بانک در توسعه منطقه‌ای و استانی حائز اهمیت برشمرد.

بازدید از شرکت اروم صنعت

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شرکت اروم صنعت حمایت از تولید و اشتغال را از برنامه جدی بانک توسعه تعاون مطرح نمود. مهدیان در دیدار با مدیران شرکت تریلر سازی اروم صنعت و بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه با اشاره به افزایش حمایت‌های بانک توسعه تعاون از بخش تولید و صنعت که باعث افزایش اشتغال و توسعه استان می‌گردد بر رسیدگی سریع به درخواست این واحد مبنی بر اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی تأکید ورزید.

شرکت اروم صنعت تریلر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور می‌باشد که در خصوص تولید کشنده‌های خودروهای سنگین فعالیت می‌کند و اولین تولیدکننده کشنده‌های یخچال دار در سطح شمال غرب کشور می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی