English

رئیس سازمان امور اراضی کشور؛

۵۰ درصد اراضی مازاد وزارت جهاد کشاورزی طبق تفاهمنامه معرفی می شود

اورنگی با بیان اینکه طبق فرایندی که در تفاهمنامه پیش بینی شده 50 درصد اراضی مورد نظر معرفی و مابقی بعد از شناسایی ارائه شوند، تصریح کرد: از آنجایی که در این تفاهمنامه مشارکت در ساخت هم در نظر گرفته شده است.

50 درصد اراضی مازاد وزارت جهاد کشاورزی طبق تفاهمنامه معرفی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان امور اراضی کشور در نشست تفاهمنامه بین وزارت راه شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی، گفت : پس از مصوبات شورای عالی مسکن در کشور، وزیر جهاد کشاورزی از شش ماه پیش تاکید داشتند با هماهنگی سازمان های زیرمجموعه اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای اجرای اقدام ملی در مسیر مصوبات شورای عالی مسکن قرار بگیرد.

اورنگی با بیان اینکه طبق فرایندی که در تفاهمنامه پیش بینی شده 50 درصد اراضی مورد نظر معرفی و مابقی بعد از شناسایی ارائه شوند، تصریح کرد: از آنجایی که در این تفاهمنامه مشارکت در ساخت هم در نظر گرفته شده است برای نخستین بار ظرفیتی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با توجه به تسهیلاتی که از طرف شورای عالی مسکن ارائه شده قرار شد مذاکرات نهایی برای واگذاری اراضی انجام شود

اورنگی با بیان اینکه اراضی مازاد شناسایی و در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرند، افزود: طبق مذاکرات انجام شده همکاری در معرفی زمین های مازاد انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه