English

علی الهیار ترکمن در گفتگو با موج مطرح کرد؛

ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در سه سال

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه این تفاهمنامه برای ساخت 170 هزار واحد در نظر گرفته شده است، گفت: 150 هزار واحد در منطقه شهری و 20 هزار واحد در منطقه روستایی است.

ساخت 170 هزار واحد مسکونی در سه سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تفاهمنامه همکاری در ساخت 170 هزار واحد بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش امروز در ساختمان دادمان انجام شد.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه این تفاهمنامه برای ساخت 170 هزار واحد در نظر گرفته شده است، گفت: 150 هزار واحد در منطقه شهری و 20 هزار واحد در منطقه روستایی است.

او با تاکید بر اینکه 8 هزار متر مربع زمین برای ساخت این تعداد واحد نیاز است، افزود: تاکنون نیمی از این زمین ها تامین شده و قرار است با مذاکراتی که با بنیاد مسکن، وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهادها انجام می شود زمین مورد نیاز تامین شود.

الهیاری با تاکید بر اینکه این تفاهمنامه در مدت سه سال اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: اولویت واگذاری به افرادی خواهد بود که مسکن اولی یا فاقد مسکن باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه