English

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، دانش بنیان شد

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک بر اساس ارزیابی انجام شده طبق «آئین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان» و «قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات»، بصورت شرکت دانش بنیان مورد تایید قرارگرفت.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، دانش بنیان شد

به گزارش خبرگزاری موج، ایده های خلاقانه، مقدمه‌ شروع نوآوری و کار آفرینی هستند، به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک براساس همین باور و عمل به آن، این شرکت هم اکنون به عنوان یکی از برترین اپراتورهای ارائه خدمات اینترنت ثابت کشور، پس از بررسی کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان ، در تاریخ 7 تیر 1399 به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک بر اساس ارزیابی انجام شده طبق «آئین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان» و «قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات»، بصورت شرکت دانش بنیان در حوزه «فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای» مورد تایید قرارگرفت.

آسیاتک با استفاده از پتانسیل دانش موجود، سهم مهمی در خلق ایده های نو و تجاری سازی آنها رقم زده و همگام با روند تغییر در حوزه فناوری و صنعت تلکام و با هدف شتابدهی به رشد کسب و کارهای نوین و مدیریت فرصت ها و تهدیدهای پیش رو، از سال 1398 اقدام به تاسیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال نمود.

در سال جاری، برخی از  محصولات آسیاتک، بعد از طی مراحل تجاری سازی، موفق به کسب مجوز دانش بنیان شدند و این موضوع انگیزه و انرژی مضاعفی برای ارتقای سطح کیفی و تنوع محصولات ایجاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه