English

آسیاتک با جشنواره "نتِ پاییزی" به استقبال سومین فصل سال رفت

این جشنواره با شعار "آخرین نتِ پاییزی قرن" جهت همراهی شما مشترکین وفادار و علاقه مندان به استفاده از اینترنت خانگی ADSL از ابتدای پاییز سال99 آغاز شده و تا انتهای آن ادامه دارد.

آسیاتک با جشنواره "نتِ پاییزی" به استقبال سومین فصل سال رفت

به گزارش خبرگزاری موج، از ویژگی های مهم فصل پاییز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است. امسال با توجه به شرایط خاص و ویروس کرونا این بازگشایی زود تر انجام شد. آسیاتک در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین و عدالت آموزشی و همچنین مقابله و شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، اقدام به ارایه بسته ویژه  مدارس و دانش آموزان کرده است. 

این سرویس ویژه  با شعار"شروع راه، پاییزاست" برای حمایت از دانش آموزان و مدارس و رفاه  مشترکین عزیز طراحی گردیده است که در آن بسته اینترنت 3ماهه سرعت 4 مگ، با 100گیگ ترافیک داخلی معادل 50 گیگ  ترافیک بین الملل با قیمت 39 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اویه)ارائه شده است.

سرویس های جشنواره "نت پاییزی" نیز به شرح ذیل ارائه می گردد: 

سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک150 گیگ داخلی معادل 75 گیگ بین الملل  با قیمت 90 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه )

سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک1000 گیگ داخلی معادل 500 گیگ بین الملل + 250 گیگ شبانه  با قیمت 300هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

سرویس 16 مگ 6 ماهه با ترافیک1500 گیگ داخلی معادل 750 گیگ بین الملل + 500 گیگ شبانه  با قیمت 390هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت آسیاتک(http://www.asiatech.ir/) مراجعه کنید یا با شماره های ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    قرن از سال 1301 تا 1400 دلبندم
    آخرین پاییز قرن میشه سال دیگه :))
    با تشکر از تیم بازاریابی و برندینگ آسیاتک با این شعار باسوادانشون :))