English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

اینترنت رایگان همراه اول در اختیار هیئت‌ها و عزاداران حسینی

همراه اول همچنان با تأکید بر مسئولیت اجتماعی و در راستای دستیابی به «تحقق رویای دیجیتال»، گامی رو به جلو برداشته و بستر نوینی برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم با در اختیار قرار دادن اینترنت رایگان برای عموم مردم، ارائه کرده است.

اینترنت رایگان همراه اول در اختیار هیئت‌ها و عزاداران حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بسیاری از نهادهای مذهبی مردم را دعوت به مشارکت در مراسم های مجازی کرده اند؛ در همین راستا همراه اول هم که همواره با توجه به داشتن بیشترین ضریب نفوذ جمعیتی مشترکان تلفن همراه، در پیشبرد مسئولیت های اجتماعی پرچمداری کرده است، گامی دیجیتال همسو با شرایط حال حاضر کشور و متناسب با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان برداشته است.

همراه اول از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور، اقدامات خود را با نیازهای جامعه پیش برد؛ به گونه ای که در همان ماه نخست و با توجه به ضرورت کشور، سامانه ای را تدارک دید (که شاید بتوان از آن به عنوان دستاوردی در دوران کرونا نام برد) و «اپلیکیشن شاد» را تقدیم سیستم آموزش و پرورش کشور کرد تا تمامی دانش آموزان کشور در شرایطی عادلانه به امر تحصیل پرداخته و از این مهم جا نمانند.

همچنین اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، بستر اینترنتی لازم برای دورکاری کارکنان دستگاه های دولتی از جمله وزارت کشور و سایر وزارتخانه های دیگر را نیز فراهم کرد.

امسال هم متناسب با شرایط کرونایی کشور و ضوابطی که ستاد مقابله با ویروس کرونا پیاده سازی کرده، ایجاب می کرد که همراه اول که بیشترین زیرساخت های اپراتوری را در اختیار دارد اقدامی انجام دهد، از این رو با حمایت یکی از پیام رسان های داخلی خدماتی رایگان به هیات های محرمی ارائه کرده است.

خدمات محرمی همراه اول شامل راه اندازی صفحه مجازی برای هیات هاست به طوری که روسای هیات های تمام کشور می توانند یک صفحه در پیام رسان روبیکا داشته باشند و سامانه های اطلاع رسانی به صورت رایگان به عزاداران حسینی خدماتی همچون عزاداری آنلاین ارائه دهد. 

بر این اساس، هیئت‌ های سراسر کشور می ‌توانند با ایجاد کانال در پیام رسان روبیکا و عضویت در صفحه اختصاصی «عقیق»، از امکان پخش زنده با اینترنت رایگان و تسهیلات اطلاع‌ رسانی این برنامه بهره‌ مند شوند.

شرایط در نظر گرفته شده به شکلی است که هزینه اینترنت طرف ارسال کننده و دریافت کننده در تمامی اپراتورها، رایگان است و چنانچه هیئت ها امکان فنی استفاده از دوربین و تجهیزات پخش زنده را نداشته باشند، می ‌توانند با تلفن همراه از این امکان بهره‌ مند شوند.

مدیران هیئت های علاقه‌مند به استفاده از این شرایط، لازم است ابتدا کانال اختصاصی هیئت را در روبیکا ایجاد کرده و سپس آدرس آن را به نام کاربری aghighlive ارسال کنند.

امکان دیگری که در این طرح گنجانده شده، امکان ارسال پیامک رایگان است که اطلاعات بیشتر آن، پس از ایجاد کانال برای مدیر هیئت ارسال خواهد شد.

در حال حاضر تمام ظرفیت شرکت ارتباطات سیار در اختیار این سامانه قرار گرفته تا مانند اجرایی شدن سامانه شاد گام دیگری در مسیر ارائه خدمات به مردم برداشته شود و از طرف دیگر به مهار شیوع ویروس کرونا کمک کرده باشد.

سیاست های اخیر اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی و پیشبرد برنامه پنج ساله این شرکت برای "تحقق رویای دیجیتال" است. موفقیت های اخیر این اپرتور نیز در ارائه این قبیل خدمات، بستری را فراهم کرده تا در دوران پسا کرونایی مشترکان، تحول دیجیتال را لمس کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه