English

مدیرعامل بورس تهران:

معاملات بورس از هفته آینده در دو زمان مشخص برگزار می شود

مدیرعامل بورس تهران گفت: معاملات بورس از هفته آینده در دو زمان مشخص برگزار می شود

معاملات بورس از هفته آینده در دو زمان مشخص برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران گفت: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان ۸:۳۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ هر روز کاری معامله خواهند شد.

مدیرعامل بورس تهران اضافه کرد: عمده معاملات گروه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ و گروه صنایع بزرگ نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ انجام می‌شود، البته از روز قبل اطلاع رسانی می‌شود که چه صنایعی در چه بازه زمانی معاملات می‌شود.

صحرایی گفت: برای کاهش مشکلات هسته اصلی معاملات، یکی از اقدامات بورس تهران، به کارگیری دو سامانه معاملاتی برای بورس و فرابورس است که تا دو ماه آینده، دو موتور معاملات جداگانه ایجاد می‌شود.

وی به اقدامات بلند مدت بورس تهران برای ایجاد زیرساخت‌های معاملاتی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا پایان سال، سامانه معاملاتی جدیدی با کمک دانشگاه طراز اول کشور ایجاد شود البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود، جز ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت‌های سهام بالا رود تحلیل سهم‌ها نیز مشکل‌تر می‌شود به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید به طور مستقیم و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: مردم برای ورود به بازار سرمایه از پس اندازهای خود استفاده کنند و با فروش خانه و ماشین وارد این بازار نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه